Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ağustos '12

 
Kategori
Magazin
 

Utanmak, Ece Gürsel, müzik

Utanmak, Ece Gürsel, müzik
 

Manken, şarkıcı


Podyum dünyasının ünlü ismi Ece Gürsel, defilelerde açık yerlerine bakılmasından dolayı rahatsız olmadığını açıkladı. “İlk zamanlar utanıyordum ama artık arsızlaştım galiba.” diyerek. “bana bakıldığını biliyorum” ama utanmadığını açıkladı.  

Ancak, daha sonra bir televizyonda cumartesi geceleri yayınlanan “Hayrettin” adlı programda konut olarak katılan Ece Gürsel, çektirdiği çıplak pozlar gösterilince utandı. Hangi ifadesi doğrudur bilemem ama ortada bir tutarsızlık olduğu kesin, birde utanmadığı.

Ayrıca, son yıllarda mankenliklerin çoğunun oyunculuk ve şarkıcılığa soyunduğunu biliyoruz,mankenlikten şarkıcılığa adım atan Ece Gürsel önceki gün sahne aldığı mekanın dolu olduğunu görünce çok sevindi.

Seksi bir şekilde öpücük atarak teşekkür etti.

Sosyal Medya alanı olan Twitter'dan göğüs dekolteli ve öpücük atan bir pozunu paylaşan Gürsel altına da "10 dakika sahne arası. Mekan full! Çok şükür Allah'ıma. Her geçen gün daha da iyiye. Kalemin ve müziğin ruhu"yazdı.

Meslek icabı manken dünyasının gösteri arenası podyumlarda utanmak yok hükmündedir diye görünmekte olup, bizde Eceye utanmadan Müzik hayatında başarılar dileriz.

Nizamettin BİBER

Uzman İnşaat Mühendisi

 
Toplam blog
: 887
: 2743
Kayıt tarihi
: 06.06.12
 
 

Yeni dünya düzensizliğinde insan olmaya çalışan ve okuyarak ne kadar cahil olduğunu gören, olayla..