Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Eylül '10

 
Kategori
Siyaset
 

Uyan Sunam derin uykudan

Uyan Sunam derin uykudan
 

İnternet bağlantım kesik, bu nedenle bir müddet, gündem dışı kaldım. Şimdi de, neresinden yakalayacağımı kestiremiyorum. Desem ki; referandum bitti. Bir rahatladık, bir rahatladık ki, sormayın gitsin. Aman ne kadar güzel şeymiş, daha çok demokrasi, daha çok özgürlük, daha çok insani haklar. Öyle bir hafifledik ki, üfleseler uçacağız. Hatta, Cumhurumuzun başı uçtu bile. ABD ye bir gitti, gidiş o gidiş. Demek ki, en çok o hafiflemiş. Başbakanımız zaten hep havada. Ayakları bir türlü yere değmiyor.

Daha çok demokrasinin ilk nimetlerini almaya başladık bile. BDP ile AKP görüşüyor. Bu haber, medyada manşet. Nihayet görüşme sağlandı. Allah, Allah, sanırsınız ki, Uzaylılar ile görüşüldü. Ne görüşüldü? Anlaştılar mı? Terör bitti mi? Baltaları gömdüler mi? Apo, ne oldu? Mutlu mu? Ahmet Türk ün burnu iyileşti mi? Burnunun ne kadarını bu işe soktu? Bülent Arınç ın sesi neden çıkmıyor? Bütün bu soruların cevabı, muamma. Ne olup, ne bittiğini kimse bilmiyor. Açılımın ikinci perdesi de, sırlarla dolu. Bu arada, ortaya net bir şey çıktı. Bana göre, BDP, terörün bir parçası. Ben diyorum ki: BDP lilerin, ikide bir, Apo, ismini telaffuz etmeleri bir aldatmaca ve kamuflaj. Apo ne derse o olur. Devlet Apo ile görüşsün. Apo ağa ne derse o. Bütün bunlar fasa fiso. Terör biterse, BDP de biter. Bana göre; PKK silah bıraksa ve dağdan inse, hiç zaman geçirmeden, BDP liler ve Osman Baydemir, dağa çıkarlar. Zira, işsiz kalacaklarını biliyorlar. PKK İN. BDP AUT. BDP nin, PKK olduğunun en önemli kanıtı, Okulları boykot etme çağrısıdır. Birkaç yerde, okullar molotofla yakılmak istendi. Gözlerimi kapatınca, Selahattin Demirtaş, Emine Ayna, Aysel Tuğluk ve diğerlerini, ellerinde Molotof, okul yakarken görüyorum, Ahmet Türk de, onlara bidonla benzin taşıyor. BDP ile ne terör biter, ne de, ülkeye barış gelir. Terörü, Kürt halkının kendisi bitirecek. Halk, Apo ya değil, kendi çocuklarına sahip çıktığı gün, terör biter. Kürt halkı, ağaları, ağa çocuklarını değil, kendi aralarından birilerini, Milletvekili, yaptıkları gün, terör biter. Halk, çözümü, AKP ye, BDP ye, Apo ya, NATO ya, bırakmamalı. Kendisi halletmeli. Hiç biri sizden akıllı, sizden güçlü değil. Uyanıkları bir kenara bırakın, kendiniz uyanın. Sizi bu hallere düşüren, şeyhleriniz, ağalarınız, mollalarınız değil mi? Bir kendi durumunuza, bir de onların durumuna bakın. APO ağanız, İmralı da, sizden daha lüks bir hayat yaşıyor. Ağalar, beyler ayağına gidiyor. Kimin sayesin de, Kürt halkının sayesinde. Bunun size bir yararı var mı? Düşünün, bir kerede cevap verin. APO nun ve şürekasının, size, bir yararı var mı? Bütün bu olanların, terörün, ve ölenlerin faturasını kim ödüyor. Sizin çocuklarınızı okul boykotuna davet edenlerin çocukları, sizinkilerle aynı okulda mı okuyorlar. Uyanın artık, uyanın. Onlar, sizin için bir şeyler istemiyorlar. Onların istediği, kocaman bir aşiret kurup, ağalıklarını pekiştirmek. Tıpkı, Barzani ağa gibi.
 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..