Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Şubat '12

 
Kategori
Şiir
 

Uyandım..

Uyandım..
 

Karalamalarımdan


Saat kaç mı?

Gözlüğüm yok ki

Nasıl görmek için bakayım

Etraf karanlık

Kendisi büyük; ışığı neredeyse bir lüks lambam titremede

Yorgan yok üstümde

Tek kişilik bölgemdeyim yine

---

Uyumadan yatmaları sevmiyorum

Düşünceler basıyor

Yol bulup gidemiyor

Günlerce beynimde istenmiyen misafir

Huzurluları kovup

Yerine yerleşiyorlar

---

İzliyorum loş odayı

Koltuğa öylece bırakılmış üstü başı

Raflardaki tozlu kitapları

Çarşafımdaki kırışıkları

Odada ki boşlukları

---

Dinliyorum eski radyomdan gelen usul yavaş Ray Charles şarkılarını

Tanıyorum notaları

Parmaklarım hareketleniyor piyanoda

Sonra şarkı bitiyor

Parmaklarımda yeniden uyuşuk haline geçiyor

---

Sabah oluyor galiba

Kalın çiçekli perdemden

İnatla girmeye çalışıyor güneş ışığı

Ben hala yatakya

Hala uyanık

---

Saat kaç oldu?

Bir geceyi daha düşüncelerin elinde boğdurduk

Kaç gece kaldı bana

Kaç yalnız, boş oda

---

İyice soğudu yatağım, ruhum

Şimdi kalkıp karışmalı hayata

Biraz ısınmalı

İşe giderken köşe başındaki sıcak fırında

Soranlara söylememeli

Neden bu kadar geciktiğimi

Yalnız

Hemde uyanıkken

Beyaz bir çarşafın ortasında

Düşüncelere tutuldum

Yorgundum tek kişilik yatak savaşımda

---

Yok yok söylememeli

Patron bizi kovsada, kovmasada...

FBA

 

 

 
Toplam blog
: 56
: 325
Kayıt tarihi
: 17.01.12
 
 

1987'de, Ankara'nın sokaklarında kırmızı-kahverengi yapraklar sonbaharın geldiğinin habercisi. Ta..