Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mart '18

     
    Kategori
    Güncel
     

    Uyanık Olması Gereken Devlet mi? Millet mi?

    Uyanık Olması Gereken Devlet mi? Millet mi?
     

    Günlerdir çiftlik bank mağdurları olarak binlerce haber yapılıyor. mağdurlar çiftlik bankın mı? yoksa devletimizin mi? diye çelişkide kalıyorum ve net bir cevap veremiyorum maalesef bu soruya.

    Yaşanan bu olay ülkemizde ne kadar saf insanların olduğunun mu göstergesi yoksa ne kadar kanunlarımızda ve denetim sistemimizde açığın mevcut olduğunun mu?

    Cevaplanması gereken o kadar soru varken, Bakanımızın -''Milletimiz uyanık olsun'' öğüdünü ''Devletimiz uyanık olsun!'' şeklinde iade etmek istiyorum.

    Ülke sınırlarımız içerisinde yeni olmayan 2-3 yıllık bir firma mevcut. Firma birçok tanınmış banka ile çalışıyor. Yönetim kurulunda ise birçok bilinir isim söz konusu. Reklamlar havada uçuşuyor. Kazanan insanlar mevcut 2 yıl boyunca ve adamlar dolandırıcılıkta çığır açıp güven kazanırken devletimiz mağdur sayısı belli bir raddeye geldiğinde nedense denetlemeye gidiyor. Soruyorum 2 yıldır devletimizin denetleme merciğleri neredeydi? Acaba denetleme için belli bir kişi sayısına ya da meblayamı ulaşılmasını bekleniyordu? Bu kadar yatırım yapan insanlar neye güvenerek neye istinaden yatırım yaptı zannediyorsunuz? Adamlar hiçbir olayı gizli kapaklı yapmadı ki herşey açıktı gündemdeydi kanallarda reklamlar ,konuşmalar, açıklamalar çok mantıklıydı.

    Kartlar bu kadar açıkken güvenmemek elde değil. Vizyon ve misyonları çok net. Ülkemiz hayvancılığa elverişli olmasına rağmen ithalatımızın ciddi oranlarda olması üzücü ve bilinen bir gerçek. ÇiftlikBank bu açığı kullandı belkide. Belkide biz bilinçsiz idik peki ya Devletimiz-SPK-BDDK ?

    Hadi herşeyi geçtik halen mağdur olan kişiler için neler yapabileceklerine dair bakanımızdan bir açıklama gelmedi bir  yönlendirme yok.

    -Eee biz mağduriyetimizi nasıl giderelim ağlayarak mı? oturduğumuz yerden konuşarak mı?Neden gündemde olan ve devletimizin, bakanımızın bilgisi olan bu mağduriyetle alakalı milletimize sahip çıkılmıyor?

    Günlerdir yazmak istiyordum ancak duygularımı kelimelere dökemiyordum. Kılıçdaroğlunun yazısı beni teşvik etti. Kendisine nötr olmama rağmen ÇiftlikBank ile alakalı duygularıma tercüman olan bir konuşma yapmış.

    Kendisini alkışlıyorum.

    Bir de Çiftlik Bank kuruldu. Hepsinin önünde Çiftlik Bank'ı kuruyor. 77 bin 843 kişiyi dolandırıyor. 510 milyon lira tokatlıyor. Hükümet seyrediyor. SPK, BDDK, Ticaret Bakanlığı seyrediyor. Tıpkı Jet Fadıl gibi seyrediyor. Dolandırılanlara sesleniyorum, paralarınızı rahat alabilirsiniz, ama o tosundan değil. BDDK'dan alabilirsiniz. Ama dava açmanız lazım. Bu ülkede adalet varsa faiziyle birlikte paranı geri alabilirsin. 

     
     
    Toplam blog
    : 1
    : 310
    Kayıt tarihi
    : 16.02.18
     
     

    İSTANBUL ÜNV.REKLAM VE PAZARLAMA MEZUNUYUM. MESLEĞİM İSE SİGORTACILIK. ..