Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mayıs '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Uyanın artık Eber Gölü ölüyor!...

Uyanın artık Eber Gölü ölüyor!...
 

Ne oldu sana böyle,
Kim üzdü, kim kuruttu seni,
Üstünde balık tuttuğum kayığıma ne oldu,
Niye attın kurumuş toprakların üstüne,
Niye çekildin bu kadar içeriye,
Balıklarını da göremiyorum artık,
Ne yaptılar onlarda mı küstü sana,
Arkadaşım Ahmet’in babası,
Sazlıklarından kamış toplar,
O lezzetli balıklarını tutardı,
O da mı gelmiyor artık,
Ya kuşların,
Yüzlerce çeşit göçmen kuşlarına ne oldu,
Vefasızlık yapıp uğramıyorlar mı,
Düşenin dostu olmuyor demi,
Vuran bir daha vuruyor,
İlk önce balıklar gitti,
Sonra sazlıklar,
Sonra kuşlar,
Sonra da insanlar,
Şimdi yanına gelmiyorlar ama,
Hediyelerini gönderiyorlar,
Akarçay’la selam yolluyorlar,
Alıyorsun demi,
Atık sular ve lağımları,
Dayanacak gücün kalmadığını biliyorum,
İnsanoğlu böyle işte,
Haykırışlarını duyuyorlar,
Ama kulaklarını tıkıyorlar.


Eber Gölü Türkiye’nin 12.
Bolvadin’imin biricik gölü,
Yöre halkının geçim kaynağı,
Göçmen kuşların uğrak yeri,
Bir sürü canlının yaşam alanı,
Gözümüzün önünde kayboluyor.

UYANIN ARTIK EBER GÖLÜ ÖLÜYOR.

 
Toplam blog
: 61
: 1041
Kayıt tarihi
: 04.01.08
 
 

1983 doğumluyum. İzmir' de yaşıyorum. Bir kamu kuruluşunda memur olarak çalışıyorum. ..