Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ekim '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Uyanın kadınlar. Aldatılıyoruz.

Uyanın kadınlar. Aldatılıyoruz.
 

Ey kadınlar, inanmayın aldatılıyoruz.
Hani şu kadın dergilerinde sıkı sıkı tembihlenen mevzular var ya, ondan bahsediyorum işte.
Ne diyorlar? Erkeğinizi bağlamanın yolları.
Bağladık işte...
Evvvettttt, a ha da içeride televizyon izliyor.
Ne, yeterli değil mi? Olmadı mı ?
Allah allah, daha ne olmalı peki.
Sımsıkı bağlanmalı, deli olmalı, kudurmalı...
Vicdanınız kurusun.Yazık adama bee.
Acıma! Acırsan acınacak duruma düşersin. Sıkı tut ipini kaçmasın. Sakın haaa, gözünü açmasın.
Du bakalım bir iki site tıklayalım. Bir kaç kadın dergisi okuyalım.Bakalım, bakalım ellerin bilipte bizim bilmediğimiz ne?
Çık...çık...Çık...

Ayol vallahi cozutmuş bunlar.
Bir Allahın kulu da doğal ol, eşinle arkadaş ol, içinden geldiği gibi davran, Erkeğin kalbine giden yol midesinden geçer, içir tarhana çorbasını, yak sıcacık sobasını , otursun çok sevdiği televizyonunun karşısına ver eline demli çayını demiyor.
Ne bileyim biz anamızdan öyle gördük.

Bunlara inanıp ta dediklerini yapsak her yerde tek tip kadın olacak
’’Yok aslında birbirimizden farkımız hepimiz kadın dergilerinden fırlamayız.’’.
Hep taktik, hep taktik...

Yazık adamcıklar arkalarından düzenlenen entrikaların bir farkında olsalar..
Ya hu, taktik dedim de. Bu kadar şeyi nasıl ezberleyelim. Avucumuza kopya mı yazsak? arada çaktırmadan bakarız
Yok anam ben kesin karar verdim dalga geçiyor bunlar bizimle.
Neymiş efendim ilişkiyi monotonluktan kurtaracakmışız. Peki bunun için ne yapacakmışız?
Partnerinizi Kıskandırın.
Ehem ehem, bu kesin yabancı bir yazıdan çeviridir. Bizim topluma gelmez bu. Adamın elinden bir kaza çıkar...Bunu es geçelim.
Çocuk gibi konuşmayı deneyin.
Çocuk gibi mi? Bu cüsseyle hemde? Karşımızdakine geri zekalı imajı vermeyeceğimizden eminmiyiz. Neyse aklımızda bulunsun bakalım. Olabilir belki
Kedi gidi miyavla
Yok deve! İsterseniz at gibi kişneyelim bir de. Bu ne? Rezilliğin bini bi para. Mahallenin kedileri toplanacak camın altına. Hayatta olmaz.
Hafifçe ısır, çırmala.
Tövbe estafurullah, Şimdi durduk yerde adamı darp etmenin anlamı ne? Kavga sebebidir bu. Sakın haaa, demedi demeyin sağlam bir tokadı yersiniz sonunda
Yok anam yokkk. Bu entel, dantel işleri bize gelmez.
Zaten bizim adamda bunları bilmez.

Kurban olurum ben ona. Canım benim, ne güzel çekirdek çitliyor televizyon karşısında

 
Toplam blog
: 92
: 830
Kayıt tarihi
: 28.02.08
 
 

Biraz kül, biraz duman o benim işte... Öyle dedim diye olayı arabeske bağladığımı sanmayın çabuk sön..