Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mart '08

 
Kategori
İnternet
Okunma Sayısı
911
 

Uyarıyorum bak!

Uyarıyorum bak!
 

Tavuk; ben çektim.


Dur yolcu!

Aşağıdaki dörtlük büyük araştırmalar ve incelemelerden sonra yazılmıştır.

Yazılanların her kelimesi su götürmez, somut gerçeklerdir.

Sessiz bir ortamda içinize sindirerek, yavaş yavaş okumanız tavsiye olunur.

Daha bitmedi!

Ayrıca; bu dörtlüğü, dolunayda ayağında don yokken yedi arkadaşına gönderirsen, ne muradın varsa olur. Milli piyangodan orta halli bir ikramiye çıkar. Miras kalır. Yarışma programlarına çağrılırsın, birinci seçilirsin.

Sana albüm yaparlar, kitabını basarlar. Shakira ile aynı klipte oynarsın. Bruce Wilsis’le film çevirirsin. Hayatın boyunca bütünlemeye kalmadığın gibi, tüm okulları birincilikle bitirirsin.

Şirketler “gel bizde çalış” diye ayaklarına kapanır.

Ah ah! Bir de kendini tutamayıp on yedi kişiye gönderirsen…

Aman Allah’ım! Aman Yarabbi!

Süperman’da olursun, görünmez de olursun. Çok uzatmayayım ne istersen onu olursun!

Bir de ciddiye alıp göndermezsen!

İki yakan bir araya gelmez, dert sahibi olursun, kravat gibi gezersin.

Cildin tazeliğini yitirir, topuğun ve tırnağın aynı anda kırılır. Aynan çatlar, rimelin akar.

Yedi yıl dilinde tüy biter, hormonların bozulur, hiç olmadık yerde kıllanma başlar..Sürekli kilo alırsın, basiretin bağlanır, sevenlerin ağlanır.

“ Stop”

Yukarıdaki yazdıklarım sizi gülümsetmiş olabilir.

İçinizden bazıları saçmaladığımı düşünebilir. Kimileri ciddiye alıp ne kadar tanıdığı varsa gönderebilir. Arkasından muradını bekleyebilir… Ben karışmam!

Bilet almayı seviyorsunuz siz.

Bilgisayarın başında bu tür e-maillerin gelmesini bekleyenler var yavv!

Aha geldi, doksan dokuz kişiye gönderiyorum

Yok, arkadaşlar öyle bir şey!

Keklik misiniz gözünüzü seveyim.

Yutmayın böyle dolmaları, göndermeyin.

Sevgili dostlarım;

Bir hata yapıp mail adresimi verdiğim batıl inanç sahipleri...

Yeter yav!

Daralttınız, bunalttınız beni!

Be heey çok ciddi görünen, önünden kara kedi geçince yolunu değiştirenler.

Merdiven altından geçmeyenler, gece tırnaklarını kesmeyenler, ıslık çalmayanlar.

Hepinizi seviyorum.

Saygıda duyuyorum ama önünüzde diz çöktüm. Yalvarıyorum.

Başıma ne gelirse gelsin razıyım ben!

Ne olur. Beni; bu tür yazıları gönderdiğiniz kişiler listelerden silin.

Uyarıyorum!

İlk mesajı atan arkadaşı çok kötü kalaylayacağım. Çok uzun süre sokaklarda gezip kapı kapı ürün satmaya çalıştığım için, gün yüzü görmemiş küfürler biliyorum ( Bu platformda örnek veremiyorum) Üzülürsünüz, gocunursunuz!

“Ekşin”

İşte o dörtlük;

Yedi delikli tokmak; baş

Elimde de var bir taş

Antalya’nın ilçesi Kaş

Oraya oturma, orası yaş!

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

2 gündür demeyim diyom ama hep karşımda ;)) İyi poz vermiş...Konu mankenim yapacağım, haber etmedi demeyiniz lütfen ;)) Sevgiler

Emef 
 12.03.2008 15:39
Cevap :
Konu mankenimi yapacaksınız? Tavuğu ben buldum, ben meşhur ettim. Ucundan bana da faydası dokunsun:)  12.03.2008 16:17
 

valla bana bugün inanmayacaksın ama celal çelikten geldi bir tane. hayır mail adresin olsa hemen yollayacaktım sana da nede olsa bu işin başında celal çelikte var bişi de söyleyemezdin :))

beenmaya 
 12.03.2008 1:18
Cevap :
Celal Ağabeye bir şeycikler söylemem “ Ayvalık Dostum” o benim..  12.03.2008 12:16
 

Sayın yazarım ' Tavuk: Ben çektim ' i gördükten sonra hala gülüyorum ve itiraf ediyorum yazını falan okumadım, dağıldım resmen yaa. Söz ilk fırsatta okuyacağım. Gönlüne sağlık.Sevgiler

Esma KAHRAMAN 
 12.03.2008 0:06
Cevap :
E tavuğu ben çektim:)  12.03.2008 12:15
 

Bu tür email yollayanlar lanetleniyormuş... gibi bi şey uydursak inanırlar mı acaba? selamlar :)

vi/dan 
 11.03.2008 16:33
Cevap :
İnanmazlarda, inanmış gözükürler :)  11.03.2008 22:13
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 1280
Toplam yorum
: 7730
Toplam mesaj
: 187
Ort. okunma sayısı
: 1087
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster