Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Temmuz '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Uydum bir kere şeytana...

"Bazen şeytan diyor ki git yanaş şuna, anlat içinden gelenleri"Evet bende bunu yaptım şeytan ne dedi ise onu yaptım(Allah'ım beni Affet), hafif yanaştım ama hiçte gidesim yok kızın yanına(Habire gazı verdiler sağolsun arkadaşlar)Arkamda bir grup arkadaş kitlem fısıldayarak hade dostum git ve kap şunu...

-Ben:Merhaba sizi sürekli gözlerimle süzüyordum ve sizden hoşlandığımı fark ettim acaba sizce de bir mahsuru yoksa az yürüyebilirmiyiz tanışma ebabında:=)
-Kız:Merhaba, evet farkındayım bunları dile getirmeniz hoşuma gitti beğenilmek güzel, ama mazur görün böyle bir ortamda birlikte yürüyemeyiz.
-Ben:Hayda!!O zaman koşalım
-Kız:İyi espiri ama kusura bakmayın, şuan hazır değilim bir ilişkiye
-Ben:Sebep!Ortamın neyi var, çok mu ormantik ürküyorsan insan içine çıkalım
-Kız:Ama lütfeeennnn...
-Ben:Peki öyle olsun, şöyle yapalım siz cep numaranızı verin ben size ordan açılırım
-Kız:Ya arkadaşım, yakışıklısın, çekicisin ve hoşsun ama boş boş konuşuyon ben bu saatten sonra erkekleri hiç mi hiç çekemem, de gettt...
-Ben:Hönkk!Ne diyon kızım adamın asabını bozma adam akıllı sana teklif ettik, kralın kızı olsaydı beni bu kadar iltifattan sonra geri çevirmez di, sen kim oluyonda beni geri çeviriyon lennn.Bir kova makyajla, süslü püslü elbiselerle birşeye benzediğini mi sanıyorsun.Git de yüzünü yıka aynaya öyle bak armut suratlı...
-Kız:Yazık çok yazık, siz erkekler hayır lafı duyunca hep böyle yaparsınız, topunuz bir kibrit çöpü etmezsiniz, ne kalın kafalısın, erkeklerle işim olmaz benim şimdi git başımdan benden uzak dur,
-Ben:Sana yazık, neden erkeklerle işin olmaz yeminli rahibemisin!
-Kız:Lan yeterrrr!Olm ....git başımdan anlamıyormusun gerikafalı ben lezzzzim lezzzzzzz!!!!!
-Ben:Ne ne neee!Yoksa sen o kız kıza gezelim ayaklarıyla ilişkiye giren ucubelerdenmisin!
-Kız:Lezbiyenim anlamadın mı odun kafalııııııııı
-Ben:Yapma ya!Şansıma tükürimmm, tamam kızım anladık o'sun şimdi yok ol!Kimse görmesin seni yanımda beni de şey sanırlar!

Arkamda bir grup arkadaş var demiştim ya gaz grubundan meğer bunlar kızın şey olduğunu biliyorlarmış, bana da böyle eşek şakası cinsinden bir oyun oynamışlar, şimdi sıra ben de...

-Ben:Gelin güzel arkadaşlarım(hepsi farkında onlara ne yapacağımı biliyorlar, ufak ufak arazi oluyorlar)Lan şerefsizler, lan oğlum bumu arkadaşlığınız he!s...gidin bir daha gelmeyin yanıma hepinizi sildim ulan adiler...Olm alayınızı eşcinsel olarak kampüse yaymazsam benden de aşalığı yok, afiş asıcam ulan, photoshoplayıp resimlerinizi boy boy asmazsam bende adam değilim....

Arkadaş kurbanı ben, ancak böyle yatışa bildim...Siz de mazur görün beni:=)
 
Toplam blog
: 36
: 535
Kayıt tarihi
: 25.12.07
 
 

Evli 2 çocuk babasıyım özel bir şirkette bölge managerliği yapmaktayım. ..