Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Temmuz '07

 
Kategori
Haber
 

Uygarca başarabilecek miyiz?

Uygarca başarabilecek miyiz?
 

Önemli bir haber düştü az önce ekranlara.

“Ya iktidar ya yokum!”

Hürriyet haberi mealen sadeleştirmiş:

“İktidar olamazsak siyasetten çekilirim.”

Türk siyasetinde alışık olmadığımız bir vaad ya da söz!... Enteresan..

Kim bu sözü veren?

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan.

Ne demiş Başbakan Erdoğan Isparta da:

"4 gün kaldı. Halkıma sesleniyorum; CHP, MHP ve diğerlerini destekleyenlere sesleniyorum; Türkiye’nin gündemi bu, tek başına iktidar... Çünkü ben koalisyondan yana değilim. Bahçeli diyor ki; ’tek başına iktidar’, Baykal da diyor ki; ’tek başına iktidar’. Biz de zaten tek başına iktidarız ve diyoruz. Hadi diyoruz ama yapamazlar."

Kaptırmış gidiyor sayın Başbakan:

”Buradan, şöyle diyorum, diyorum ki; tek başına biz iktidar olamazsak, ben siyasetten çekiliyorum.”

Diyor... ve hemen bir önkoşulu sıkıştırıyor araya;

“Sayın Baykal sen tek başına iktidar olamazsan, siyasetten çekilecek misin, Sayın Bahçeli, sen tek başına iktidar olamazsan siyasetten çekilecek misin?"

Tek başına bağlayıcı bir söz ya da vaad yok...

Haberlerde bu önkoşula vurgu da yok.

Eğer önkoşulsuzsa, Türk siyasi tarihine geçecek bir vaad bu!

Seçmen; bu vaad doğruysa, bir şans yakaladı o zaman.

31 Mart 2007 tarihinde Antalya’da başlayan ‘Cumhuriyet ve Demokrasi Mitingi’ ve sonrası birçok kentte milyonlarla yapılan gösterileri anımsıyorum biran...

Ankara’da, İzmir’de, İstanbul’da, Samsun’da, Manisa’da ve diğer illerdeki gösterilerdeki yurttaşlar samimi idiyseler, tatili 22 Temmuza tercih edebildilerse ya da edeceklerse, ve de sayın Erdoğan’da sözlerinde samimi ise; işte tam birbirimizden kurtulma fırsatı.

Bireysel dileğim sayın Erdoğan’a;

‘Siyasetten uzak ve ticarette bol kazançlı günler efendim.’

Böylece, zoraki birliktelik uygarca sonlanmış olacak...

Bakalım başarabilecek miyiz?

Fotoğraf: milliyet.com.tr

 
Toplam blog
: 355
: 1099
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

1960 Ankara doğumlu bir Çankırılıyım. İşimin burada olması nedeniyle, Antalya'da yaşamaktayım. Ti..