Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Şubat '11

 
Kategori
Siyaset
 

Uykularınızı kaçıran sır nedir Paşam...

Aklımız allak bullak karmakarışık her kafadan bir ses çıkınca kim doğru kim yanlış kime inanacagımızı bilmez bir halde zamana yenik düşmemek için adeta direniyoruz... 

2002 -2006 yılları arasında Genel Kurmay Başkanlığı yapan Sn Hilmi Özkök Paşa idi o dönem kuvvet komutanlığı yapan Paşaların hemen hepsi tutuklu sadece Özkök Paşa var hakkında hiç bir delil olmayan .. 

7 saat ifade vermiştio dönemde ne soruldu cevap ne hiç bilen yok koskoca 4 bilinmeye yıl paşa "görmedim, doymadım, bilmiyorum" modunda .. 

Ülkeyi oyalamaya gerek varmı madem uykularını kaçıracak kadar bilgiye sahipsin çıkar aslanlar gibi gerçeği anlatırsın tek bildiğimiz ne belge var dedi nede yok dedi ... 

Bana göre Özkök Paşa her şeyi biliyor hatta savcıya anlattı ama belge yok tutanak yok sadece sözlu ben böyle düşünüyorum... 7saat savcıyla havadan sudan mı konuştular hiç zannetmiyorum.. 

Böyle tövmet altında nereye kadar daha ne kadar susacak acaba!! Bu Dolmabahçe görüşmelerinde başbakanla neler konuşuldu bu tür görüşmelerin belgeleri olmalı tutanakları olması gerekmiyor mu!! 

 
Toplam blog
: 15
: 1261
Kayıt tarihi
: 06.07.08
 
 

Karadenizliyim Bilginin efendisi olmak için çok okuyup araştırırım. Uçurtmaların rüzgar gücü ile ..