Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ağustos '10

 
Kategori
Şiir
 

Uykumun nikahına

Uykumun nikahına
 

Sunu;

//sensizlik akrep gibi sokmuşken bedenimi
Panzehir diye aşkı yudumladım bir tanem
Çılgınca seviyorken kaybetme gafletimi
Yüce divanlar kurup sorguladım bir tanem//

Sana gizlenmiş bir gülüş dudağımda
Mısraları bölen iki kelime /hınzır sokulgan
Bir soluk izi özgür
Ses kesiği
Dudağımın repliği
Bul hadi bul işte...

Cellâdım olmadan korkum sessizliğine
Sen oyalan gök düşümde an içre
Sana lâl sözcükler aksın vecd ile çekinmeden
Bahtiyar baharların efsuni deyişlerinden...

Bak bana!
Bir sürgü düşüp
S/özüme kilit
Geceden gün getir sevgilim şavkınla
Kızıla çalmadan sen saklı yaşım...

Gör ki,
Gözlerinin ferinde yakamozları yudumlarken uykusuzluğum
Sen sustu bu kent benle yıldız yıldız
Adımlarken yüzünü kederin kesilen nefesi
Çoğaldım bir çığlık düş/ün/le bencile
Gör ki
Aşkının nöbetinde gözlerim ırgatbaşı karanlığının...

Sakın ola ellerimi yüreğinden alıp gitme sevgilim
Yaşarken yakanda güz bahçesi gözlerim...

Ah sevgilim...
Tüm sloganları heba edip ardına
Uyanma emri verip bu zenci mutluluğa/yoldaşlığınla
Şehrimin duvarlarına konan güvercin kanadıyla
Bizi karalayacak kavgamın gecesi iki kanat arası
Tenime suretin yansıyınca....

Parmak uçlarımla kapatıyorum hüznümü
Derken
Seni bana doğuruyor güneş / meşk ile içlenerek
Perçem düşüyor pembe /uykumun nikâhına
İçime sığmayan depremli bir gülüşle...

Ah... Ömrümün kışı
Şehrimin vaveylası...
Tut kederimin sen'inden
Dökül gece mavisi gözbebeğime
Düşümü kırma o en ince yerinden...

//Düşün ki alnıma müjde
Suskuma lades /aklımda/ adın.//

Kulaklarına iki kelimem bağban
Bir asma üzüm sevgilim
Bir bade mey içesin
Bak ki leblerimin avazı
Yaralı haykırışım
'Seni seviyorum '
Meltemim cefakârım...

Ah sevgilim
Ömrüm uğruna solsun
Yeter ki
'Mezarın gönlüm olsun'

//Güç yetmiyor engel çok gelinmiyor oraya
Sana varan yollarda geçit yok ki bir tanem
Düşmüş bulundum ya bir bu onulmaz yaraya
Derman görünen zehir öyle çok ki bir tanem//

Düşüne baş koyduğum ...Adını alnıma yazan adama ...

Hazal Karadağ

http://www.siirkolik.com

 
Toplam blog
: 25
: 305
Kayıt tarihi
: 23.10.09
 
 

Gökçe serzenişler büyütüyor yüreğim. Herkes gibi mükemmel değilim.. Kalemim yüreğimin tercümanıdı..