Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Eylül '08

 
Kategori
Deneme
 

Uykusuz kaldım seni düşünmekten...

Uykusuz kaldım seni düşünmekten...
 

Saat 03:16... Yine aklımda sen varsın karanlık bir tavan altında uyumaya çalışırken. Uzaklarda uyurken sen günün yorgunluğuyla, bak ben burda uykusuz kaldım senin hasretinle. Gelip uykularımı çaldığın günden beri çıkartamıyorum aklımdan seni; ama geri istemiyorum uykularımı, sakın yanlış anlama. Eğer uykularımı geri aldığımda hayallerimdeki seni kaybedeceksem uykusuzluğu seve seve beslerim bu ruhta her gece.

Dalsam rüyalara seni görür müyüm acaba diye düşünüyorum, ama sadece düşüncede kalıyor hep. Seni düşünmekten uyuyamıyorum ki dalayım rüyalara. Nasıl rehin almış kalbin ruhumu, uykularım kaçınca anlıyorum. Seviyorum diye haykırmak istiyorum camı açıp karanlık şehrime, onu yapamasam bile sana bir kez daha söylemek istiyorum içimdeki bu mükemmel duyguyu. Gecenin bu saatinde uyuyorsundur sen günün yorgunluğuyla bak ben burda uykusuz kaldım seni düşünmekten. Hasretinle satırlar yazarken bir yandan da radyodan gelen cızırtılı seslere kulak veriyorum. Çok uykum var, anlamıyorum gelen hiçbir sesi. O kadar uykum var ama uyuyamıyorum. Seni düşünmekten uyku girmiyor gözüme, o an anlıyorum ki sen uykularımı çaldığında anlam kazanmış aşk denen kelime benim için. Sen günün yorgunluğuyla uyurken uzaklarda, bak ben senin hasretinle uykusuz kaldım burda. Uykusuz geçen her gecemi sever oldum artık, çünkü her uykusuz gecemde bana senin hayallerin eşlik ediyor. Son bir satır daha yazıyor kalemim uykusuzluğumu anlatan; sen uzaklarda uyurken günün yorgunluğuyla, bak ben burda uykusuz kaldım senin hasretinle...

 
Toplam blog
: 69
: 1239
Kayıt tarihi
: 16.07.08
 
 

1990 Kasım 14 doğumluyum... Üniversiteye hazırlanmaktayım. Oldukça sık yazarım; şiir ya da deneme be..