Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mayıs '08

 
Kategori
Edebiyat
 

Uykusuz

Uykusuz
 

Karanlığın ortasında,
Uykusuzluğu görüyorum,
Bir şeyler değişmeli,
Bir daha yapmamam gerekenlerin yerine artık yapmam gerekenleri koymalıyım.
Ne demek ki şimdi bu, nedir bu felsefi olma kaygısındaki sözcükler.
Belki de uyumalıyım.
Güneş doğuyor.
Yastığım, yumuşak, sıcak, bir yere gitmeyecek kadar bana sadık.
Sadece seni kırmak istemediğimi ve hayatımda sana her zaman yer olduğunu söylesem olur mu? 
En açık hali bu, daha fazlasını yazamam ben.
Ne dilimle ne de kalemimle yaşanması gerekeni yitirmek istemem.
Güneş doğuyor.
Hem de şuan ve ben her yolumu kaybettiğimde güneşin yardım ettiğini bildiğimden bunda iyiye bir işaret görüyorum.
Şimdi uyuyabilirim,
Yastığım, yumuşak, sıcak, bir yere gitmeyecek kadar bana sadık.
Senin gibi. 
Ellerin, yumuşak, sıcak ve sen bir yere gitmeyi istememiştin aslında.
Keşke hiç konuşmasaydık da bir hayal olarak kalsaydın benim için.
En azından sınırlar ortadan kalkar ve bana yakın olurdun.
Güneşli bir gün başlıyor,
Uyku yok bana.
 
...
© hoPeace
24.03.2007 / 07:39
 
Yorumlarınız için teşekkürler.
 
Toplam blog
: 73
: 495
Kayıt tarihi
: 28.03.08
 
 

Artık herhangi bir sayfaya baktığımda daha net bir görüntü oluşuyor. Her yazıda 'sen'i görüyo..