Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ağustos '12

 
Kategori
Şiir
 

Uysal adım

Bir silah dayadım sanki tüm düşüncelerime..
uçup gittiler korkak yahudi gibi.
Senin ne halde olduğun önemli değil ki
benim seni ne hale koyduğumun yanında..
 
ve senin olmayan belki de mercimeklerini
kaynatırken fırında..
canın mı yanıyor
uslu uslu uyuyor muydun
bir kadın koynunda mı nefesin
ellerin ince iş derdinde mi yoksa
gülecek misin üç vakte kadar
evleneceksin de bi de sıpa mı var..
dişin mi ağrıyo
trafiktesin de sinirlerin horon mu tepti..
 
Ben seni severken can gibi
Canım kadar
Mızıklanırken şımarık
dövülesi
ağlak
bu yaşımda cahil bir velet gibi..
 
Sen gittin öyle mi?
Ve gitmek senin suçun değildi
 
Sen nelerin derdindeydin, ben neyin..

 

 

 
Toplam blog
: 164
: 380
Kayıt tarihi
: 19.09.08
 
 

"Ne yormak istedim seni. Ne de yormak kendimi. Çok çalıştım Gitmeye de kalmaya da… İkisi de aynı acı..