Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Eylül '10

 
Kategori
Siyaset
 

Uyu yavrum uyu uyutayım seni

Uyu yavrum uyu uyutayım seni
 

Dikkatınızı çekerim, özel halk otobüs'ü değildi. %100 kamuya ait İETT otobüsün ön camında yazılıydı "Mitinge gider" yazısı..

Kamuya ait bir otobüs, nasıl seçim otobüsü gibi kullanılabiliyor sormak lazım?

Bugün bir alışveriş merkezinden dönerken eve gitmek için yirmi dakikalık yolu birbuçuk saatte aldım...

Üstelik bugün pazar. İstanbul trafiğinin en suskun olması gereken gün.

Trafik yoğunluğun nedeni Ak Partinin malum İstanbul Referandum mitingi. Mitinge giden Topkapı-Zeytinburnu yolunu görmeliydiniz.

Araçların trafik karmaşalığının dışında mitinge ulaşmak için yayaların kalabalığını görmeliydiniz. Ellerinde "evet" yazılı flamalar yetmiyormüş gibi, baskılı tişörtlerle akın ediyorlardı miting alanına.

Hadi gençleri anladık, 80'lik dedelerin üzerinde "evet" yazılı tişörtler neyin nesi? Adeta Kurtuluş savaşına gider gibi akın-akın yürüyen insanlara şaştım kaldım..

Dikkatımı çeken bir başka şey de kadınların yoğunlukta olmasıydı..

İstanbulun bir çok semtlerinde yer-yer olduğu gibi, Topkapı-Zeytinburnu yolu üzerinde yol boyunca "evet" yazılı bayraklar miting alanına kadar uzandığını gördüm..

Yahu ülkede devrim mi oluyor, II.Cumhuriyet mitingleri mi var anlamış değilim. Veya ülkeye yeni bir kurtarıcı mı geliyor?

Mitinge ulaşmak isteyen insanların vucüt dillerini gözlemlediğimde bomboş fotograftan başka bir şey görmedim..

Eğer bu insanlar'ın evetleriyle ülke kurtarılacaksa eyvah-eyvah!

Peki ne var bu evet'in içinde?. Kocaman bir sıfır..

Erdoğan pragmatist bir siyasetçidir. Referandum'u adeta güven oylamasına dönüştürmüş durumda. "Evet" demek, Erdoğan'a devam, "Hayır" demek, Erdoğan'ın sonu demek şeklinde bir portre çıkıyor meydana..

Tayyip bey, şekilde görüldüğü gibi devletin bütün imkanlarını kullanıyor mitinglerinde. Belediye otobüslerinde olduğu gibi.

Aklıma Melike Demirağ'ın şarkısı geldi..

"Uyu yavrum ninni, uyutayım seni, , ninnilerle minnilerle avutayım seni.."

Tayyip bey'in yaptığı bu..

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..