Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Şubat '07

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Uyudum uyandım ben!

Uyudum uyandım ben!
 

Herkese merhabalar.

Geçen "Dövme Beni Dövme" yazımda bahsettiğim ameliyet gerçekleşti sonunda. Hiç korkmadan girdim ameliyata ve şimdi kollarım sargılı mumya edasıyla yazıyorum şuan. Bir türlü vazgeçemiyorum şu yazma sevdamdan. Çevremdeki herkes yatıp dinlenmemi söylüyor ancak ben hayatımın akışını değiştirmeme konusunda inanılmaz bir inatçılık sergiliyorum.

İnsanın yaşama sevinci herşeyin üzerinde sanırım. Yani kolumun acısından daha üstün bu gülme isteği yaşama karşı. Bir çok şeyin değerini anladım ben. Mesela çaresizliğin. Narkozun etkisiyle, etkisiz hale gelmenin, narkozun etkisi geçtiğinde vücudumu birkaç dakikada olsa kımıldatamamış olmanın verdiği huzursuzluğu hissettim.

O kadar garipki hayat, aslında isteyerek girdiğim bir ameliyattı bu sonuçta estetiğe giriyor nede olsa ama uyandığımda kıpırdayamadığımı farkedince gerçekten ya felç olsaydım diye geçirdim aklımdan. Yaşadığımız hayatın nasıl olursa olsun şükretmeye değer olduğunu düşündüm.

Şimdi sevgili editörlerimiz özel hayata giriyor diye bir çok yazımda olduğu gibi onaylamazlar belki bu yazımı, hoş siz okuyorsanız onaylanmıştır ama genede yaziyim dedim aslında özel değl gayet genel bir hayat benimkisi.

Yani demem o ki sevgili okuyanlarım, umarım düştüğüm duruma asla düşmessiniz. Tabi ki bir hastalığın iyileşmesi için geçirilen ameliyatları egale ediyorum. Ama gerçekten bir kaç dakikada olsa hayatla bağlantımın istemdışı kesilmiş olması çok garip bir duygu. Paylaşmadan edemedim. Elimde olmayan sebeplerden dolayı uyudum uyandım ben 12 şubat 2007 tarihi, 11: 00 suları ve 13: 00 ı gösteriyordu sattler uyandığımda. 2 saat istemeden uyumuş olmanın verdiği telaşla uyanmışım. Hatırlamıyorum uyandıktan sonra ki zamanları. Az çok sesler var kulağımda..

Neyse kollarımın acısını unutmak için sürekli birşeylerle ilgilenmeye çalışıyorum. İyide oluyor. Tavsiyem acınızı unutmak için başka şeylerle ilgilenmeniz. Kendinizi hastayken daha da hasta etmemek için hastalığınızı ve acısını unutturacak şeylerle ilgilendiğinizde dikkatinizi dağıttığınızda, çektiğiniz acı yarı yarıya düşüyor. En azından ben denedim böyle oluyor.

Herkese günlerin en sağlıklısını diliyorum. Umarım yaşadığınız her saniye bir önceki saniyeden daha güzel olur...

 
Toplam blog
: 34
: 984
Kayıt tarihi
: 15.01.07
 
 

Yoktur hakkımızda söylenecek söz... Hakkımız da yoktur, hakkımızda birşey söylemeye zaten... Bir eli..