Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Şubat '12

 
Kategori
Deneme
 

Uyusam geçer dedim...

Uyusam geçer dedim...
 

 Uyusam belki geçer ama uyusam... "Uyu geçer" "damağını kaldır" "bir yudum su iç geçti" derdi annem küçükken. Annem dediği için mi bilmem. Geçerdi. 

Şimdi büyüdüm önce şiş ve kıpkırmızı gözlerimi kapattım geceye. Uyutmadı  kabuslar, mide bulantılarına açtım gözlerimi.Sonra geçsin diye mide ağrılarına kapattım yine.Uykudan uyandıran kaşıntılarla uyandım bir daha. Uyudum, uyandım defalarca.  

Uyusak kötü yaşanılanlar, kötü insanlar geçse bitse uyandığımızda. Uyuyup uyandığımda kabustu deyip damağımı kaldırsam, bir yudum su içsem her sabah geçer mi?  Gerçi şimdi  uyutmayan kabuslar için bir yudum suya uyku ilacı veriyor ya doktorlar. Uyu da geçsin diye... mak nihai ağrı kesici anla nihai ağrı kesici anladım

Geçmesi için daha ne kadar uyumak gerekiyor?

Geçmiyor...

 
Toplam blog
: 22
: 423
Kayıt tarihi
: 17.12.11
 
 

Hayatı paylaştıkça mutluluğun çoğaldığına, hüznün azaldığına inanmışımdır. Hüznü dile getirmek ko..