Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mart '17

 
Kategori
Eğitim
 

Uyusun da büyüsün yok artık!

Uyusun da büyüsün yok artık!
 

Neden doğmuş olduğum memleketimde henüz okula gitmeyen küçük çocuklara yönelik ve onlara adanarak hibe yoluyla sanat içerikli bir kurum oluşturmak istiyorum biliyor musunuz sevgili okurlarım?

Bir kere dünyadaki bütün çocuları benim çocuklarım mış gibi severim, bunun altını çizeyim bi defa.

Çocuklar çiçektir..

Çocuklar, bizlerin yapamadıklarımızı hayata geçirecek olanlar dır. Çocuklarımız hayata geçirecekleri için en büyük yatırımın onlara yapılması onlara en iyi eğitim koşullarının sunulması olduğunu düşünenlerdenim.

Onlara gayrimenkul bırakmak değildir doğru olan!

Zaten yeni kuşağın böyle bir istek ve beklentileri de yoktur ebeveyinlerinden. Yeni yeni bilgiler edinmek yeni bilmedik yerleri keşfetmek ve düşünme yeteneklerini daha da geliştirmek adına sürekli kendilerini yenilemektir hedefleri. Siz anne babalar ömrünüzü beton yığınlarına hapsetmeye devam ediniz ve beton yığını uğruna istediğinizi asınız istediğinizi kesiniz, bir de bakmışsınız hayat damarlarınızdan biri kopmak üzere..

Damar dedim de..

Atatürk'ün bir sözünü hatırlatmak isterim. Hepiniz bilirsiniz..

"Sanatsız kalan bir Milletin hayat damarlarından biri kopmuş demektir."

Hayat damarlarına güzellikleri zikretmek için küçük çocuklara yönelik bir kurumu hayata geçirmek istiyorum..

Sanat ruhu ile beslensinler çocuklarımız..

Sanat; özgür düşünmek özgür karar vermek sorgulamayı bilmek sevmeyi bilmek vicdanlı olmayı öğrenmek adaletli olmayı bilmek dünyayı sevmek demektir.

Özellikle doğmuş olduğum topraklar benim için kutsaldır. Öncelikle oradaki çocuklarımız önemlidir benim için.

Beslenmiş büyümüş olduğumuz topraklara hepimizin çok şey borçlu olsuğumuza inanırım.

Memleketimin sert doğa koşulları nedeniyle insanların kişilik yapılarına yansımış olan 'ben bilirimci' yaklaşımların törpülenmesi adına sanat ağırlıklı eğitimlere önem verilmesini istemişimdir her zaman.

Henüz okula gitmeyen küçük çocuklar için düşünmüş olduğum proje henüz hayal aşamasında ama hayata geçirecek zamanın olgunlaşması için doğru kararlarımla bulacağıma inanmaktayım.

Ben bilirimci anlayışın doğmuş olduğum memleketimde ne çok maddi manevi zararlara ne çok insanlık dışı davranışlara ne çok adaletsizliklere vicdansızlıklara yol açtığını ve de ne çok insanların mağdur edildiğini bilen ve yaşamış biri olarak memleketimdeki insanların daha insanca davranmaları ve daha insanca yaşamaları için böyle bir projeyi hayata geçirmek istiyorum.

Çünkü sevgili okurlarım, sanatla büyüyen çocukların gelişimi çok daha farklı ve her konuda çok daha sağlıklı gelişim sağlamaktadır. Hem eğitim dönemlerinde hem de hayata atıldığı dönemlerde.

Herkes kendi doğmuş olduğu toprakları sanatla zenginleştirmeye çalışırsa dünyada savaşlar bile kendiliğinden sona erer. Bunu da nacizane dip not olarak geçeyim istedim.

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..