Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Erdoğan Özgenç DOST MECLİSİ

http://blog.milliyet.com.tr/erdoganozgenc

02 Kasım '13

 
Kategori
Şiir
 

Uyuyamıyorum...

Uyuyamıyorum...
 

Haklısın,

Yüzüm birazcık solgun

Ama gel gör ki;

Yorgunum desem

Yorgun değilim

Galiba epeyce

Yaşlanmış bedenim

Kafam bende değil

Kırılmış kalemim

Gece karanlık uçmuş

Saat bir buçuk

Tenim soğuk buz gibi

Benzim uçuk

Önümde dört duvar

Yüzümde ay ışığı

Sensizlik var ya;

“Uyuyamıyorum…”

Daha dün mutluydum

Şimdi solgun

Herkes biliyor ki

Sana delicesine vurgunum

Bilmiyorum neydi

Mutluluğun diğer adı

Ne suçu vardı da yüreğimin,

Tükendi karardı

Gözlerimde neşe

Yüzümde renk kalmadı

Nasıl anlatsam hala sana

Bilmiyorum

Sebebim sensin

Hiç unutamıyorum

Gittiğinden beri

Hem yorgunum

Hem solgun

Hem de durgunum

Ah sensizlik var ya

Ah o sensizlik

İstesem de bir türlü

“Uyuyamıyorum…”

 

Erdoğan ÖZGENÇ

Adana 02.11.2013 00.31

 

 

 

 
Toplam blog
: 846
: 425
Kayıt tarihi
: 26.06.12
 
 

Emekli banka müdürüyüm ama kart vizitimde "insan" yazıyor. Adana'da ikamet ediyorum. Herk..