Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Temmuz '08

 
Kategori
Doğal Hayat
 

Uyuyorum

Uyuyorum
 

Bugün hiçbir iş yapmayacağım. Uyumak istiyorum. Öylece yatıp uyumak. Saat 06.30 . kalkmayacağım. Gözlerim kapalı. Ördeklerin sesi geliyor. Erkek ördek diğerlerini kovalıyor. Bir bağırış bir çağırış …. Horozlar ve tavuklar onlara eşlik ederken, hindi bütün babalığı ile hepsini bastırıyor. Reks koroya katılınca artık uyumak bana haram. Hepsinin yemlerinin ilave edilmesi ve sularının tazelenmesi gerekiyor. Denizli horozları olacak piliçler artık diğer piliçlerin arasına karışmalı. 30 gündür kuluçkada olan hindi bugün yarın yavruları çıkarmaya başlar , bir bakmak lazım

Koyunlardan birinin derisi sertleşmeye başladı. Veteriner “uyuz” dedi . iğne vurdu. 15 ytl aldı. Bir haftaya geçer dedi. Bir hafta oldu geçmedi.

- Ben evlilikten Sadakat, sevgi , saygı ve güven beklerim

- Bunlar çok soyut ve subjektif . kişiden kişiye tanımları değişir

- Ne yani , siz bunlara inanmıyor musunuz?

- ?...............

Artık koyunları ahır dan dışarı çıkarmıyorum. Çünkü dışarıda ot kalmadı. Bir çuval ot 15 ytl bir hafta ancak gidiyor. Ama sade ot yemiyorlar. Yanında 50 kilosu 35 ytl olan yulaf kırığı ve hazır yemler den de vermek gerek.

-Peki sizce bunlar yok mu?

-Yok

-Yani sevgi yok mu?

-Yok. Bunlar kandırmacadır. Hayaldir. Uydurmadır

-Bak kızıyorum ama.

Geçenlerde hasta olan tavuk öldü. Yaktım. Yeni diktiğim gül önce beyaz sonra pembe sonra kırmızı oldu. Fesleğenleri saksıya dikmemek lazım. Hem kuruyor hem gelişmiyor. En güzel tarla ya ekilen fesleğen. Şemsiye gibi açıyor. İri yapraklı oluyor. Fesleğen çok güzel kokuyor.

- Ben bütün insanları severim.

- Neden?

- Sevmiyim mi yani?

- Neden diye soruyorum

- Bak gene sinirleniyorum.

- Sen sevmez misin?

- Sevmem

- ?............

Domatesler kocaman oldular. Fakat ne hikmetse ortadan ikiye ayrılıyorlar. Kimi mantar diyor, kimi çok suluyorsun diyor kimi az suluyorsun diyor kimide düzensiz suluyorsun diyor.

Fakat patlıcanlar ve salçalık biberler harika oldular. Karpuzlar büyüdüler ama hanım “daha olmadı “deyip kestirmiyor. Geçenlerde gizlice birini kestim .Tatlanmıştı ama beyazdı.

- Hayvanları da severim.

- Bitkileri de seversin sanırım

- Severim

- Aferim sana,

Yaşasın sevmek.

Domatesler neden kuruyor acaba?

 
Toplam blog
: 115
: 1244
Kayıt tarihi
: 17.07.06
 
 

Tek düşüncem yaşadığım dünyayı nasıl yorumladığımı başkalarının bilmesidir. Aslında yorumun özünde t..