Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Temmuz '17

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Uzak durmam gereken tek kişi beni istemeyendir, o da düşmanlıktan değil benden rahatsız olmasın diye

Uzak durmam gereken tek kişi beni istemeyendir, o da düşmanlıktan değil benden rahatsız olmasın diye
 

Tehlikeli/zararlı kimselerden elbette uzak durulur ama hani bizim gibi normal insanlarda uzak durmanın kriteri bu olmalı.

İnsan birini/birilerini niye sevmez? Sevilmeyecek ya da bize uymayan yanları varsa… Böyle bir durum düşmanlık gerektirir mi? Ama biz sevmediğimiz/hoşlanmadığımız kişilere düşmanlık besliyoruz… Kıskanıyoruz, kötülüğünü istiyoruz, zararına çalışıyoruz…

Niye ki, adam/kadın bize bir şey mi yaptı?

Bazen bu kişilere karşı davranışımız nefret boyutuna ulaşıyor… Sırf beğenmediğimiz için…

Herkes bizim sevdiğimiz/beğendiğimiz şekilde yaratılmaz ki. Çevremizdeki birçok kişi böyle olabilir.

Dünya geniş yan yana gelmek zorunda değilsin.

Sevmediğimiz/beğenmediğimiz kimseler de bunu anlarlar ve onlar da bize karşı negatif düşünürler.

Amacımız onların da bizden rahatsız olmamalarını sağlamak olmalı.

Sevmediğimizi/beğenmediğimizi belli etmeden uzak durabilmek mümkün olsa…

Hem kendimiz hem de onlar için uzak dururuz ya tanıdığımızsa, “Neden konuşmuyorsun, ne yaptım ben sana?” durumları olur.

Ben benimle konuşmayan kimse için böyle düşünmem, vardır bir nedeni derim ve benimle konuşması için ısrar etmem.

Herkes birbirini sevsin, herkes birbiriyle dost olsun… İyi de böyle bir şey mümkün değil; adam çıplak ayakla dolaşıyor, tarzım değil, ne kadar iyi niyetli olsam da adamı sevemiyorum.

Sevmeyelim ama hoş görelim, anlayışlı olalım… Alın işte size süper bir yalan; gözlerimin(kulağımın vs) onaylamadığını kalbim kabul etmez. Yani kişinin hal ve tavrından rahatsız oluyorsam uzak duracağım. Ben sırf bu nedenle hayatımda elli kere yer değiştirdim. Hatta özellikle biri vardı az kalsın dünya değiştiriyordum. Ne yapayım öyle yaratmış işte; düşman olsan ne olacak!

Ben bir kişiden uzak duruyorsam karşıdaki “Adam ne kadar saygılı, kendisinden rahatsız olmayım diye yapıyor” demeli. Sevmediğim kişiye karşı nötr’üm, ne dost ne de düşman. Benden korkmasına çekinmesine gerek yok, sevmesem de hakkında olumsuz düşünmem. Hatta sevdiğim kimselerden daha fazla yardımcı olurum. Çünkü sevmeme nedenim başka.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..