Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Üzeyir Aydın Cebirin Defteri

http://blog.milliyet.com.tr/cebirindefteri

25 Kasım '15

 
Kategori
Şiir
 

Uzak-Yakın

Uzak-Yakın
 

Senden uzak, sana yakın 
Ben mi? İstiyorum
Aklımdan geçenleri bilsen
Doğru ya da yanlış diyebilsen
Uzak dur benden, yakın ol bana
Keşkeler den uzak yanımda duran
Hayal mi? Yok mu? Bana vuran
Aklın nerede diye soran
Çıkar mı? Uyan be oğlum uyan 
 
Gözlerim nerede? Sende mi?
Aklın nerede? Bende mi?
Düşünme beni, hayale dalma
Desen de demesen de
Sesin kulaklarım da
Akıl başta, yürek aşkta 
Bir bilsem, dur diyebilsem
Bir bilsen senli olmuyor
Sensiz hiç olmuyor
Düşünmesem seni
Yazmasam seni
Desem de
 
Sen nesin, kimsin
İçimi kemiren 
Yüreğime giren 
Bana uzak 
Beni benden alan
İşte bu dersem 
Yaşanmayan en saf 
Katıksız aşk
 
Cebirin Defteri  25.Kasım .2009  Kütahya
 
 
Toplam blog
: 277
: 175
Kayıt tarihi
: 24.08.10
 
 

Emekli, çalışmayı ve şiir seven birisiyim. Evli, bir kız bir oğlan bir damat bir gelin iki de tor..