Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ocak '09

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Uzak

Uzak
 

Ölüm haberi veren bir el gibi mahcubum
Nereye saklanacağını bilmeyen
Terliyorum, yanmakta içim dışım
Eteğimden çekilmekte sular
Adaları da alıp götürdü deniz
Oysa onları benim sanırdım
Dalgalar bana yetişemeden sönmekte
Kumlarım ve şeytanminareleriyle baş başa kalmışım

İflas etmiş bir çarşı gibi mahcubum
Dişsiz bir hamalın tozlu türküleri yankılanmakta duvarlarımda
Yorgun bir demircinin son çekiç darbesi
Bir bakırcının bir ibriğe attığı son nakış
Bir aktarın kepengini indirişi
Bir saracın anahtarı kuşağına sokuşu
Uzun bir suskunluktan sonsuz bir sessizliğe taşındım

Kurumuş bir ağaç gibi mahcubum
Iradım nergislerin muştusundan
Çiğdemlerin selamından ıradım
Kabuğum izini taşır hâlâ
Bir zaman gölgeme konan kervanların
Rüzgârın uğultusu ninniler yaramı
Bir tek o kaldı yoldaşım

………….

<ı>Foto: <ı>http://didumdidum.deviantart.com/art/My-Lonely-Tree-Photo-26678696

 
Toplam blog
: 431
: 3853
Kayıt tarihi
: 30.06.06
 
 

Anahtar kelimeler: Antep, İstanbul, Haziran, İkizler, Beşiktaş, MÜ İletişim Fakültesi, Gazetecilik. ..