Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Şubat '14

 
Kategori
Deneme
 

Uzaklar

Uzaklar
 

Odada tık tık tık işleyen çalar saatin sesi oldukça rahatsız ediyor beni. Saati ve zamanı unuttuğum bir yerde olmak isterdim. Uzaklarda... Uzakların dayanılmaz cazibesi çekiyor beni. Uzaklar hep çekicidir. Bilinmezliktir belki çekici olan. Her bilinmezliğe eklediğimiz güzel hayallerimizdir, bizi çeken. Oysa her yeni başlangıca, açtığımız her yeni sayfaya tanıdık birşeyler katarız. Yola hep kendimizden yola çıkarak başiarız.

Kaçıp gitmek istiyorum uzaklara. Pembe bir balona binip yükselmek istiyorum gökyüzüne. Ve ben de tüm kaçışlarda olduğu gibi geride bırakmak istiyorum yaşama sebeplerimi. Sona ermiyor, değişmiyor hayat ritmi bir anda. Öyle saçını kestirmek gibi birşey değil ki olsun bir anda.

Belki kaçıp giderim hareket vakti gelince ne dersiniz? Eminim birgün gelecek, o vakit. 

Umutla, beklemekteyim...

 
Toplam blog
: 45
: 522
Kayıt tarihi
: 21.10.13
 
 

1991 doğumluyum, avukatım ama burada bulunma amacım hukukla ilgili değil. Ben yazmaya tutkunum. Y..