Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Aralık '08

 
Kategori
Şiir
 

Uzaklardaki yakınım

Uzaklardaki yakınım
 

uzaklardaki yakınım...


Sana kuzey rüzgârlarını gönderiyorum. Kelebeklerin sonsuz renklerini. Şırıl şırıl akan derelerin sakinliğini
ve serinliğini gönderiyorum.
Denizlerin aşk aşk diye seslenen dalgalarını,
dalgaların kızgın kumla sevişirken
köpüklerin özgür dansını
ve kuma seni seviyorum diyen
kalp atışını gönderiyorum.
Okyanusların gizemini;
kasırgaların gücünü,
fırtınada kurtulan bir balıkçı teknesinin
haklı gururunu,
asırlık çınarın gölgesini,
siyah laleleri,
karanfilin kırmızı kokusunu,
Dionysos'un altın kadehi kantharosu gönderiyorum.
Unut korkuyu! Unut!
Şarabın yıllanmışlığına eş
sevgimi gönderiyorum.


 

 
Toplam blog
: 42
: 475
Kayıt tarihi
: 01.12.08
 
 

1967 yılında İstanbul’da dünyaya geldim.Okudum... Büyüdüm... Evlendim... İki çocuğum var. Ve 44 yaşı..