Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Haziran '08

 
Kategori
Dostluk
 

Uzaklardan bir dost

Uzaklardan bir dost
 

egeforum.net


Yıllarca görüşmemişsindir. Nerededir neler yapar bilmezsin. İçinde hissedersin, yaşatırsın geçmişte paylaştıklarını. Ve hatta içinde yaşattığın duyguların, tavan arasında bir sandıktaki eşyalar gibi sanki unutulmuştur. Öyle olduğunu düşünürsün ama değildir ve kanıtlarcasına, yedi yıldır görmediğin arkadaşından sıcak bir mesaj gelir. Facebook’da seni bulmuştur ya da aramıştır seni bulmak istercesine. Bir anda yedi yıllık boşluk ortadan kalkar. Anıların, paylaşılanların unutulduğunu düşünmüyorsundur artık. Sanki daha dün görüşmüşsündür de bugün de mesaj yollamış gibidir. Her şey, tüm duygular kaldığı yerden devam ediyordur.

İşte bu benim dostum… Çok yok etrafımda. Hatta düşünüyorum ikincisi gelmiyor aklıma. Demek ki ikincisi yok. Önce burukluk hissediyorsun sadece bir tane mi diye. Ama biliyorum ki dostlarının sayısı üçü dördü bulursa dostla arkadaşı karıştırıyorsun demektir. İçim şimdi huzurla doldu gerçek bir dostum olduğu için.

Tek bir dost, kendisi binlerce kilometre uzaklıkta. Ama yakınımda kalbimde… İşte gerçek dost bu… Mutlu olduğunda sevince boğulduğun, üzgün olduğunda hüzünlendiğin…

Halil Cibran dostluk hakkında şöyle der: “ Dostunuzdan ayrı düştüğünüzde üzüntüye kapılmayın; çünkü dostunuzun en beğendiğiniz yanı yokluğunda daha bir belirginleşir, tıpkı dağın tırmanana değil ovadan bakana daha açık göründüğü gibi.”

Bazen düşer aklıma bu kadar uzakta olmasaydı diye. Ama sonra hemen toparlarım kendimi ve yakında uzakta olması değildir önemli olan. Mutlu olsun, tüm güzellikleri yaşasın ve beni kalbinde yaşatsın…

 
Toplam blog
: 8
: 1086
Kayıt tarihi
: 09.06.08
 
 

Üniversite eğitimimi tamamladıktan sonra Pazarlama alanında faaliyette bulunmaya başladım. Bir blog ..