Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Kasım '08

 
Kategori
Şiir
 

Uzaktakiler... Görünenler...

Uzaktakiler... Görünenler...
 

Uzaklar da olanlar için..

Onlar ora da
uzaktalar
ben de uzaktayım
güneş
sol yanların da
günün gül rengi vaktin de
kuzeye bakıyorlar
ben ise güneye

Duymuyorlar beni
sesleri de gelmiyor
bekleyişlerini görüyorum
sessiz, sağır
ayaklarının altın da
kahredici
o yıkıntıları var
anlamları, anlayışları mı
yoksa
kendilerinden kopmuş
koparılmış olanları mı
nelerin yıkıntıları
neden bilmiyorum (?)

Niye gelmiyorlar
neyi bekliyorlar
gül rengi günlerini mi
gitmekte olan güneşlerini mi
hangisini bırakamıyorlar (?)

Yarın ki günlerini
güneş
yine gül rengi yapacak...
Galiba bilmiyorlar
ya da
unuttular
Dün de bu haller
bu vakitler vardı
yarın da olacak...

Onlar
unutmuş olsalar da
kuzey
güneşin doğuşunu geceden bekler...

Yazılış tarihi : ?-?-?

Blog yazılış tarihi :11-11-2008

 
Toplam blog
: 61
: 762
Kayıt tarihi
: 06.07.07
 
 

Sosyoloji, psikoloji, kültürel alanlar ve ilişkiler, insan ilişkileri ve ekonomi-politik ilgi ala..