Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Şubat '19

 
Kategori
Şiir
 

Uzaktan, Platonik

Fark etmedin, zaten ben de bunu istemem,
Fark ettirmeden severim, gizlice
Belki de sinsice,
Fark edince insan, şaşırır, şaşırtır, 
Hâlbuki sen fark etmezsen beni
Sevmek ne kadar da kolay,
Platonik sevdim, hep platonikti,
Hayal kurdum, büyüktü hayallerim dünyalar kadar.
Sen sığmazdın, içine koskocaman hayal dünyamın,
Uzaktan,
Dil çözülünce, büyü bozulur
Hayalimde büyüttüğüm prensesi bir dağ adamı götürür uzaklara 
Görürüm insanın saf insanlığını,
Hâlbuki ben insan demedim, 
İnsanüstü hayal âleminde  gezen melekler gibi severdim
Platonik aşklar, iyidir
Bir insan, hele de bir güzel kadın,
Açmasın ağzını, sussun seyredeyim tablo gibi,
Dokunmak, yaklaşmak dahi yasak olsun
Uzanmak istemiyorum,
Dokununca hayale,
Parçalanır cam gibi, ayna gibi 
Yok olur gider hayaller sonra 
Platonik severim, dokunmadan, konuşmadan
Böyle iyidir, 
Gerçeği nedir bilmeden
Hayalimde hep melektir benim.

 

 
Toplam blog
: 2271
: 163
Kayıt tarihi
: 15.10.14
 
 

Bugünün doğrusu yarının eğrisi, dost görünenler düşman ve herşey aslında zıddı olabilir. Büyük ih..