Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Şubat '18

 
Kategori
Eğitim
 

Uzaktan Eğitim

Uzaktan Eğitim
 

Salih Arıkan


Eskisi gibi bir araya gelip kurslar Eğitimler devri azaldı. Eski çay sohbetlerinin yerini İnternet Sohbetleri aldı. Tabi bizde gelişen teknolojiyi kullanıyoruz.

Gönüllü gurubunu razı edebilirsek Uzaktan Eğitimle ilgili bazı çalışmaları da Programımıza almayı düşünüyoruz. Bir Sohbet Odası üzerinden Dersler ve Eğitimler verilebilir. Farklı İllerdeki engelli arkadaşlar bizi izlemeye devam etsinler.

Benim istediğim kalıcı bir şeyler üretmek. Sesli ve E-Kitap olabilir sonrası birazda gönüllülere bağlı bu çalışmalarda gönüllülerde aramıza katılmak isterse güzel olur. Özellikle Bilgisayar ve İnternette iyi durumda olan arkadaşlar çok faydalı olabilir ayrıntılı bilgi için görüşebiliriz.

Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93 E-Posta: slh.arikan@gmail.com

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..