Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Kasım '20

 
Kategori
Eğitim
 

UZAKTAN EĞİTİM

“Uzaktan Eğitim”normal eğitime göre yeni teknik uzmanlık bilgileri gerektirmesi açısından klasik anlamda dersine giren eğitimciyi ve altyapıyı zorlarken, farklı uzmanlıkların da eğitimle birleştirilmesini zorunlu kılıyor. Özellikle öğrencinin gözüne bakarak onay bekleyen çoğu öğretmen için makinayla konuşmak gibi son derece mekanik bir eğitim, bize oldukça yabancı olduğundan bizi zorlayacak gibi gözüküyor. Bağlantı sorunları, altyapı sorunları, çocuk dinliyor mu, derse katılıyor mu, odası sıcak mı, kendi odası var mı bir sürü soru ve sorunla  birlikte elbette verimliliği yüz yüze eğitim seviyesine taşımak her şey bir yana sosyalleşme açısından dahi başlı başına bir sorunken edelim de şu illet bir an önce bitsin. Umalım ve dua edelim ki bir an önce okullarımız açılsın.

Bu durum; zorunlu ve elbette aynı zamanda sorunlu süreç, alışılması gereken, yepyeni bir uzmanlık alanı olan uzaktan eğitim; normal yüz yüze eğitim gibi değil.

Meslekle ilgili özel makinalar ve el becerilerinin geliştirilmesini amaçlayan eğitim ise uzaktan eğitimle ne derece amacına ulaşabilir şu an bu sorun bir muamma olarak dursa da elinden geleni yapmaya çalışan eğitimci ile eğitim kurumlarıyla koskocaman bir sınavla karşı karşıyayız. Bir takım çözüm yolları bulmamız gereken bu süreç bizi zorlasa da bir şekilde başarmak zorundayız.

 

 
Toplam blog
: 2271
: 163
Kayıt tarihi
: 15.10.14
 
 

Bugünün doğrusu yarının eğrisi, dost görünenler düşman ve herşey aslında zıddı olabilir. Büyük ih..