Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

E. Kurmay Yarbay Mustafa Kemal Öztürk

http://blog.milliyet.com.tr/emeklibirsubay

17 Şubat '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Uzaktan kumandanin babasi

Uzaktan kumandanin babasi
 

Uzaktan kumandanizin "sessiz" dugmesine basar misiniz?

Bir dakikaligina...

Elinizden dusurmediginiz "Uzaktan Kumanda" nin yaraticisi Robert Adler 93 yasinda vefat etti. Ben ne tanirdim. Ne de bilirdim.

Bugun ki olum haberi soyle basliyordu:

"Bir dakikalik saygi. Elinizdeki uzaktan kumanda ile. Uzaktan Kumandanin yaraticisina..."

Yorulmadan. Oturdugunuz yerden. Bir dakika televizyonunuzu sessiz izleyin...

***

Robet Adler 1913 yilinda dogmus. Ikinci Dunya Savasi doneminde Amerika'ya gocmus.

Uzaktan kumandayi Zenith firmasina tanitmis.

1950 yilinda ilk "uzaktan kumanda" satisa sunulmus.

***

Elinizde tuttugunuz uzaktan kumandanin babasi bugun oldu.

Uzaktan kumanda ise simdilik olumsuz gibi...

***

Fotograf: Gazetelerde Uzaktan Kumandali Televizyon Reklami, 1950

 
Toplam blog
: 798
: 2506
Kayıt tarihi
: 25.07.06
 
 

Harp Okulu 1974 mezunuyum. 1983'de Kurmay Subay olarak mezun oldum. 1987 yılında Silahlı Kuvv..