Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Temmuz '09

 
Kategori
Şiir
 

Uzattım elimi sensiz geceye.

Uzattım elimi sensiz geceye.
 

Firarda ruhum gelincik tarlalarında.
Sürgünde yüreğim sensiz topraklarda.
Değildi sabahın nemi, ıssız akşamlarda,
Bir tek sen vardın çağlayanlarımda.

Uzattım elimi sensiz geceye.
Aradım yıldızları sen varsın diye.
Hüznündü çöken acı dolu yüzüme,
Sakladı seni benden vermemecesine.

Hiçliğimin kristal aynasıydı gözlerin.
Paramparça etti sen olmayan sözlerin.
Savruldum duvarlarında acı kaderin,
Sarıldım sımsıkı dallarına kederin.

O kederdi beni sana bağlayan.
İsyan etmedim kadere, olsam da ağlayan.
Diledim seni, vermedi yaradan,
Sen dolu yüreğimdi umutla çağıran.

aks

 

 
Toplam blog
: 462
: 1159
Kayıt tarihi
: 07.03.09
 
 

Ne güzel bloglar yazdık, ne muhteşem dostluklar kurduk; onlar kaldı baki... ..