Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Haziran '22

 
Kategori
Beslenme / Diyet
 

Uzay Aromalı İçecek

Uzaya gitmeyi düşündünüz mü hiç küçükken? Küçükken demek doğru değil aslında, hala bunun hayalini kuran, düşünenlerimiz var. Hayal dünyası öyle güzel bir şey ki… Derler ya hani, bol bol kitap oku hayal dünyan genişlesin diye. Hayal dünyası küçük olan kişiler duyduğu birçok şeye “ Aman ne alaka, ne diyorsun saçmalama.” gibi cümleler kurar. Hayal dünyası geniş olan kişiler ise duyduğu bir kelimeden veya haberden çeşitli düşüncelere dalar ve yeni orijinal fikirler üretebilir.

Nerden geldik bu konuya özgecim, noldu ki?

Şöyle… Ben pembe bir içecek ambalajı gördüm. Sonrasında da malum başlasın araştırmalarım. Üretici ilk dikkat çekiciliği ambalajla yapmış tabi ki. Pespembe parıltılı ve farklı bir ambalaj görünce direk hoşuma gitti. Bahsettiğim içecek: Cola. Eğer cola tüketimini sevmiyorsan yazıyı sadece oku, hatta okumadan diğer yazılara da geçebilirsin bu tamamen kişisel tercih. Seviyorsan da sana güzel haberlerim var, hadi başlayalım! Ambalajın üzerinde “Intergalactic” yazısı yer alıyor, galaksiler arası ve uzay aromalı olarak hayal edilmiş ve bizlere sunulmuş bu ürün. 250 gramlık ambalajlarda karşımıza çıkan Intergalactic Cola’nın içerisinde havuç, siyah frenk üzümü ekstraktları bulunuyor. Yani meyveli bir cola hayal edebilirsiniz. Rengi ise diğer bildiğimiz Colalardan farklı olarak pembeye dönük. Renklerin cinsiyeti olduğunu düşünen biri değilim fakat gözlemlerime göre kadın tüketiciler bu içeceğe bayılıyor, erkeklerden daha az ilgi görmüş durumda. Kalori açısından zaten tercih ediliyor, bir de pembiş olunca… tahmin edersiniz.

Bu üreticinin uzay tutkusu olduğunu, hatta uzun yıllar önce uzaya giden ilk içecek olması için Coca Cola’nın çabaladığını duymuştum. Günümüzde ise uzay araştırmalarına ilham ve güç vermek amacıyla bu üretimi gerçekleştirmesi oldukça etkileyici. Bu tarz farklılıklar beni çok heyecanlandırıyor, sadece pembe renkli içecek ve ambalaj değil mesele. Sektör her anlamda renkleniyor, tüketici “Bu nasıl bir şey?” diye meraklanıyor, araştırıyor ve mutlu oluyor. Bence gerçek üretim bu, sadece somut değil soyut üretimi de işin içine katabilmek…

Sağlıkla Kalın!

Not: “Hayal gücünüze sağlık!”

Gıda Yüksek Mühendisi

Nermin Özge Çağlar

 
Toplam blog
: 385
: 303
Kayıt tarihi
: 20.02.15
 
 

Gıda Yüksek Mühendisi  ..