Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Mayıs '07

 
Kategori
Sinema
 

Uzay filmi çekenler uzaylı mı?

Uzay filmi çekenler uzaylı mı?
 

Uzay, sonsuz bir boşluk ve milyonda hatta yüz milyonda bir kısmının görüntülerini sadece görebilme şansına sahibiz.

Uzay o kadar büyük ki düşüncelerimiz hatta bazen hayal gücümüz bile yetersiz kalıyor.

Bir de olduğu varsayılan uzaylılar var. Bunların da ancak resimlerini görebiliyoruz. Hemen hemen hepsi birbirine benziyor.

Peki uzay hakkında bu kadar kısıtlı bilgimiz varsa, uzay filmi çekenler nasıl bu kadar kapsamlı düşünebiliyor?

Bir film çekmek için birbirinden farklı karakterleri, uzay gemilerini, filmin çekildiği mekanları, teknolojiyi, silahları (...) nasıl kafasında kurabiliyor?

Star Wars serilerini küçükken izlemeye başladığımda, bunu kurgulayan kişi kesinlikle bir uzaylı diye düşünmüştüm... Sonradan George Lucas'ın Star Wars'un ilk bölümünü tuvalette yazdığını öğrendiğimde beynine ve hayal gücüne hayran kalmıştım.

Serinin DVD'lerini alıp tekrar izleme fırsatı buldum... Uzun süre üstünde düşündüm ve her ayrıntısına dikkat ederek tekrar izledim.

Ve sonuç: George Lucas uzaylı mı değil mi bilemiyorum ama bu dünyada yaşamadığı kesin...

 
Toplam blog
: 7
: 1549
Kayıt tarihi
: 18.05.07
 
 

Düşünen bir insanım. Olaylara farklı açıdan bakmaya çalışıyorum ve her zaman kendimi geliştirmeye. H..