Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Nisan '18

 
Kategori
Üniversitelinin Sesi
 

Uzayıp Giden İkinci Üniversite

Uzayıp Giden İkinci Üniversite
 

Salih Arıkan


Ben daha önce Sosyal Bilgiler Öğretmenliğini bitirdim. O zamanlar Kitapları kasetlere okutuyordum. Oda gönüllü okuyucularla yürüyordu. Lisede ve Üniversitede bana az kasete kitap okuyan arkadaşım olmadı. Kimi ders okudu kimi roman özellikle Fakültede bu sayede epey kitap okudum. Çuval çuval kasetlerle geziyordum.

Şimdi ikinci Üniversiteyi okuyorum. İkinci Üniversitem Sosyoloji. Bu kitapların seslendirilmesi için epey mücadele verdim. Ve Açık Öğretim derslerimi sonunda seslendirdi. Ben Sosyoloji okuyan arkadaşlarla birlikte ders çalışarak bir an önce bu bölümü bitirip Yüksek Lisansa hazırlanmak istiyorum. Türkiye Cumhuriyeti Tarihinde Yüksek Lisans düşünüyorum. İşin kötü tarafı bazı dersler için akşam dersleri var. Ama Sosyoloji için akşam dersleri yok. Keşke Sosyoloji içinde akşam dersleri olsa. Dershaneye gitsem pahalımıdır bilmiyorum.

Benimle aynı bölüm okuyan arkadaşlarla birlikte çalışarak tartışarak bu bölümü bitirmek istiyorum. İsteyenlerle skaypdanda çalışabiliriz yeter ki yalnız çalışmayayım. Bir an önce ikinci Üniversiteyi bitirip iyi bir Yabancı Dil öğrenip Yüksek Lisans yapmak istiyorum.

Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93,

Skaype: saliharikan2

 

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..