Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Aralık '10

 
Kategori
Mizah
 

Uzaylı Ahmet!

NASA’nın açıklamalarını korkuyla ve merakla bekliyordum!

Tamam, uzayda bizim gibi mahlûkat var demeleri umurumda değildi ama ya tutar da “Ahmet de uzaydan geldi! Genetiğinde şüpheli bulgulara rastladık!” deseler ne yapacaktım?

Diyelim dediler!

Kime bağırıp çağıracaktım?

Kendimi uzaylı gibi hissettiğim doğrudur! Altı yıl üzerine dünyaya gelmem, asosyal bir kişiliğimin olması, balık burcundan olmam gibi veriler bende bu kanaati uyandırıyor!

Geceleri uyumamamın sebebi hep bu uzaylıyım korkusu!

Geliyor bir ekip, gecenin bir yarısı giriyorlar eve!

“Ahmet! Yaa senin beynindeki çip sinyal vermiyor ne zamandır? Bozdun mu ne yaptın lan! Bakalım şuna bir! Yüzükoyun yat bakalım kanepeye! Omurilik soğanında olacaktı!”

“Ne zamandır sinyal alamıyorsunuz?”

“Sekiz yıl oldu!”

“Niye daha önce gelmediniz?”

“Senin gibi kaç kişi var biliyor musun sırada?”

“Ne bileyim?”

“Memleketin yarısı lan! Ancak sıra geldi sana!”

“Kansız olacak değil mi?”

“Korkma! Hem de lokal anestezi uygulayacağız! ”

“Omurilik soğanıma bir halel gelmesin!”

“İşimizi bize mi öğretiyorsun?”

“Ne bileyim? Aksilikler hep bana rastlar da!”

Bekliyorum işte sabaha kadar!

Gelirlerse hazırım!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..