Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ocak '07

 
Kategori
Mizah
 

Uzaylı

Uzaylı
 

- Ben uzaydan geldim
- Ben de
- Hadi canım yalan söylüyorsun
- Hadi ya, yalan mı söylüyorum
- Tabii
- Nasıl anladın?
- Çok basit uzaylı olsaydın etrafa şaşkın bakardın, bu nasıl bir gezegen diye
- Peki senina uzaylı olduğun belli
- Bak ben şaşkın bakıyorum etrafa
- Nelere şaşırıyorsun
- İnsanların doğru, yanlış ne hala karar verememiş olmalarına mesela
- Nasıl yani
- Doğru ve yanlış için evrensel bir yargınız yok, çıkarınıza uyana doğru, uymayana yanlış diyorsunuz
- Haklısın yahu
- Sonra tüm semavi dinler dostluk kardeşlik ve tek Tanrı’dan söz ediyor
- Evet ne var bunda
- Tüm dinler birbirine başka Tanrı’nın çocukları gibi davranıp yüzlerce yıldır dövüşüyorlar
- Sen buna da şaşırıyorsun di mi
- Şaşırmayım mı, ben uzaylıyım
- Başka nelere şaşırıyorsun
- Doğu ülkelerinin erkeklerine şaşırıyorum
- Nasıl?
- Dünyadaki tüm kadınları yatağa atmak isterken, kız kardeşlerinin ve evlenecekleri kadınların bakire olmasını bekliyorlar aksi olursa vuruyorlar
- Ama bu ahlaki bir şey
- Peki kendileri niye ahlaki düşünüp ona göre davranmıyorlar
- Ne desem ki, batılılarda şaşırdığın var mı
- Var tabi
- Nedir?
- Yıllarca dünyayı sömürüp, insanları köle olarak kullandıktan sonra, başkalarına sütten çıkmış ak kaşıklarmış gibi insanlık dersi vermelerine şaşırıyorum.
- Şaşacak ne var onlar böyle insanlığı öğrendiler
- Ben uzaylıyım o yüzden şaşırıyorum
- Başka neler var şaşırdığın
- Türklere çok şaşırıyorum
- Niye ya, ne yaptılar sana
- Geçen gün biri beni evine çağırdı, inanılmayacak şekilde ağırladı, sonra çıktık bir yerde oturduk konuştuk, güldük eğlendik arabalarımıza bindik ayrıldık. Adam o kadar zarif ve kibardı ki. Yolda arabamı kullanıyorum, arkadan sinyal vere vere, flaşörlerini yaka yaka bir araba yaklaşmaya başladı, nasıl hızla geliyor inanamazsın, sağa kaçamıyorum yol dolu. Arkamdaki hayvan gibi, boğa gibi geliyor arkadan üzerime. Nasıl telaşlandım. Bir ara arkamdaki adam bir yol buldu önüme geçti, aniden fren yaptı, durdu, arabadan inen birini gördüm, elinde beysbol sopası vardı, bana doğru yaklaştı, kilitleri kapadım duaya başladım, cama yaklaştı beni görünce “sen miydin pardon” dedi, beni ağırlayan adam değil miymiş. Araba kullanırken bu kadar değişen başka millet yok, ona şaşırıyorum.
- Çok haklısın
- Bak uzaylı gibi yaşamak ne kadar zor, olanları anlamakta güçlük çekiyor her şeye şaşırıyorum bu dünyada.
- Sizin dünyanızda bunlar olmuyor mu
- Olmuyor, olmaz da
- Nasıl yani
- Bizde sahip olduğun bir şey yok
- Olur mu yaa
- Tabii, bizi cinsiyetimize bile sahip değiliz
- Aaaa
- Yılda bir erkekten kadına, kadından erkeğe döneriz
- Abovvvv
- Mal mülk yok bizde
- Ne için yaşarsınız
- Bak yine şaşırdım
- Niye
- Mal mülk için mi yaşanır
- Tabii
- Biz hayatı ve gezegenimizi ve canlıları kutsayarak yaşarız
- O ne demek?
- Sevmek, korumak, yüceltmek
- Neyi?
- Canlıyı
- Anlamadım Valla
- Bak sen de bizim gezegene gelsen tam bir uzaylı olacan şaşkın şaşkın bakacan etrafa
- Bir önceki yılki sevgilim, sonraki yıl kankam olacak ha çok komik ya

Haydi fantezi dünyanızı karıştırın bir uzaylı da siz getirin bu arkadaşların yanına.

Yıldız tarihi
2007 ocak Ankara

 
Toplam blog
: 283
: 1304
Kayıt tarihi
: 04.12.06
 
 

Nükleer fizik doktoru, şiir yazmaya çalışıyor, kalite yönetim sistemleri danışmanı, öykü deneme yaza..