Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Kasım '11

 
Kategori
Dünya
 

Uzaylının cesedini 2 yıl sakladı

Uzaylının cesedini 2 yıl sakladı
 

İnanmıyorsunuz değil mi ? Kimimiz uzaylılara inanır kimimiz ise inanmayız. Ben şahsen böyle şeylere inanmam ama bu gördüğümden sonra şok oldum.

Rusya'da Pedrozavodsk şehrinde yaşayan yaşlı bir kadın kendine ait bağ evinin ilerisindeki hurdalıkta bir ses duyuyor ve hemen oraya gidiyor. Gittiğinde ne görsün? Gerçekten de bir uzaylı cesedi yerde yatıyor.

Rus yetkililer bu sene olayı öğrenmiş ve kadının evinden cesedi almışlar. Yaratık daha doğrusu uzaylı 40-50 cm uzunluğunda, iri kafalı, büyük ağızlı ve tuhaf kıyafetli bir şey. Yandaki resimde göreceğiniz gibi gerçekten de bu dünyada yaşamayan yaratık olduğunu tahmin edebiliriz. Bu olay sizi bilmem ama benim kafamı çok karıştırdı.

 
Toplam blog
: 19
: 4155
Kayıt tarihi
: 15.01.11
 
 

09 09 1993 yılında İstanbul'da doğdum. Edebiyatı çok seviyorum. Burada daha çok denemelerimi sizl..