Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mart '12

 
Kategori
Doğal Tedaviler
 

Üzerlik tohumu ve alerji ile ilgisi

Üzerlik tohumu ve alerji ile ilgisi
 

Denemeden bilemezsiniz


Mevsimsel alerji, hapşırma gibi şikayetlerde ÜZERLİK TOHUMU müthiş bir çözüm... 

Önümüz bahar malum polen tozları da çok hapşırtıyor insanı... Burada da silah olarak bu kürü uygulayabilirsiniz... 

Ben sürekli her şeye hapşırıyordum... 

Soğan bile soyamaz oldum. Soğanın kabuğunu soymaya başlar başlamaz hemen hapşırıyordum... 

Üzerlik tohumuyla bunun da üstesinden geldim... 

İki yemek kaşığı üzerlik tohumu kaynamakta olan bir litre suyun içine ilave ediniz. Hafif ateşte kaynatarak yüzünüzü buharına tutup hem ağızdan hem de burnunuzdan soluyarak (teneffüs ederek), buharını 2 dakika müddetle içinize çekiniz... İki dakika tamamlandıktan sonra pamuğu üzerlik otu suyuna daldırın ve her iki burun deliğinin iç kısmına iyice sürünüz (ıslatınız yıkar gibi). 

Bu işleme 15 gün müddetle gün aşırı ( bir gün durup bir gün uygulayarak) devam edilir. 

Daha sonra ihtiyaca göre zaman zaman aynı şekilde başlayıp ara verilir... 

Zaten bir kere yaptığınızda rahatlama elde ediyorsunuz... 

Şimdiden yapanlara kolay gelsin ve geçmiş olsun diyorum... 

Tarifleri ile bizlere yardımlarından dolayı Sayın Saraçoğluna burdan bir kez daha teşekkür edip saygılarımı gönderiyorum... 

Sağlıklı günlere... 

 
Toplam blog
: 59
: 22888
Kayıt tarihi
: 10.11.11
 
 

''Küçük bahaneler, büyük iyiliklere engel olur...'' ..