Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ocak '14

 
Kategori
Güncel
 

Üzgünüm:(

Üzgünüm:(
 

Deniz bey:)


Son günler beni iyice üzdü.

Bir şehit torunu olarak ülkemin durumunu beğenmiyorum.

Başbakana bakıyorum sanki olanı biteni doğru algılamıyor gibi...

Bir iktidar ülkeyi böyle yönetmez arkadaş!

Barışı kardeşliği bu denli ayaklar altına aldırtmaz!

Saygı başlığı altında bilim ışığında her şey kolayca düzelir.

Ama başbakan bunu hiç aklına getirmemekte!

Bir şiirimle anlatayım derdimi en iyisi:

BİR YAVRU KEDİYİM

Ah

Ah ki ne ah

Ne desem bilmem ki

Bir köşeye sıkışmış da

Miyavlayıp duruyor insanlık

Bir yavru kedi örneği

Saygı yok

Sevgi yok

Açlığımızı yalnızlığımızı

Gönülden paylaşanımız yok

Bir bencillik

Bir kendini kurtarma güdüsü

Alıp başını gitmekte

İlişkiler çıkar varsa sürmekte

Ne garip

Ne acı

Ne feci

Ne inanılması zor bir şey bu

Sanki

Bir yavru kediyim bu ülkede

Ağlıyorum ‘tarifsiz kederler içinde’

Gelmiyor başka bir şey elimden

Ey devletim

Devletim diyorsan

İnsanımızın ruh sağlığını takip et

Bozuk olanı düzelt

Her şeyden önce bizzat sen

Başta kendin saygının önünde

Hazır olda dur

Herkese de böyle örnek ol

Özsaygıyı

Özdenetimi

Duygudaşlığı                       

Sorun çözücülüğü

Yakın olma ilişkisini

Bilinçaltlarına yaz

Yücelt şu insanı yücelt

Ve barışta yaşat

Budur işte devlet

Vebalim sanadır yoksa

(Halil Güven-Şiirlerim-Söke) 

Saygı ve sevgilerimle...

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..