Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Haziran '09

 
Kategori
Mizah
 

Üzgünüm; ajandım burada!

Artık dayanamıyorum! Uyuyamıyorum geceleri! Vicdan azabım rahat bırakmıyor beni!

“Evet ajanım!”

Mizah İstihsal Teşkilatının bir köstebeğiyim burada!

İsmim de uydurma! “Patates çekirdeği “ istemiştim ama medya operasyonları grup şefimiz istemedi!

“Hamza! Ciddi bir isim bul oğlum! Patatesin çekirdeği mi olur! Kabak olsa neyse! “

Onu da ben istemedim!

“Zehiri bal şerbetinde getirirlermiş Amirim! Ahmet olayım soyadım da Balcı olsun! Olur mu?”

“Balcısı tamam da niye Ahmet?”

“Güvenilir biri demek!”

“Emin değil miydi o?”

“Emin değilim Amirim!”

Teşkilattan yazılmış yazıları kes kopyala yapıp göndereceğim! İşim bu olacak!

“Mesleğim ne olsun Amirim?”

“Kimsenin anlamadığı bir meslek yaz işte!”

“Astronot yazayım mı?”

“Ulan salak mısın sen. Başlarlar Ay’ı (zirve de böyle yazmıştı!) güneşi sormaya sana sonra! Başka bul!”

“Tamam buldum Amirim! Hem pahalı bir iş! Kimse bu krizde yaptıramaz. Sormaya bile cesaret edemezler nasıl oluyor diye! İşi bilmediğimiz ortaya çıkmaz!”

“Ney?

“Ahşap ev işleri Amirim!”

“Aferin lan Hamza! Hemen kaydını yaptır! Editoryadaki adamımız da onayını versin! Gece uyuma da ilk yazını sabaha yetiştir! Geç kaldık!”

“Konu ne olsun Amirim?”

“Yemek tarifi olsun! Salyangoz makarnalı mantı!”

“Ben hiç makarna pişirmedim Amirim!”

“ Ulan hiç bekar yaşamadın mı? Makarnaları soğuk suda güzelce bir yıkıyorsun! Kaynamış suya dolduruyorsun. Üzerine sarmısaklı yoğurt ve salçalı tereyağı gezdiriyorsun tamam!”

“Çok kısa olmadı mı Amirim?”

“Biraz uzat tabi!”

Yazım o günün reyting rekorunu kırmıştı! Demek kimse bilmiyormuş salyangoz makarnalı mantıyı!

“Amirim reyting rekoru kırdım!”

“ Çoğunu bizim ekip gönderdi oğlum! Yorumlardaki küfürleri bir bilsen! Editör onay vermemiş Allahtan!”

“Ne yaptım ki?”

“Makarnayı ön yıkama yapmışız oğlum! Hepsi yapışmış birbirine! Kalayın haddi hesabı yok!”

“Amirim bir de diğer bloglara yorum meselesi var! Yazmasam ayıp olacak! Ne yapayım?”

“Onu diyecektim ben de! En ciddi yazıyı bile sulandır yorumunla! Millet vatan kurtarma sevdasında! Gırgıra al!”

“Şiir de moda oldu burada!”

“Sen de yaz! Sevgili icat et! Durmadan şiir yaz onun için! Millet aşık zannetsin seni! Aşıktan zarar gelmez hesabı!”

“Benden başka var mı burada! Köstebek yani!”

“Var beş altı tane!”

“Deşifre olmayalım Amirim!”

“Olmazsınız, korkma!”

“Ya şair olursam kazara?”

“İşte o zaman deşifre ederiz seni! Dikkatli ol!”

İşte böyle arkadaşlar! Baktım iş kötüye gidiyor kendi kendimi açığa çıkarayım dedim!

Bu gece rahat bir uyku çekeceğim!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..