Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mayıs '12

 
Kategori
İlişkiler
 

Üzgünüm amaa, cevap veremem duygularına...

Üzgünüm amaa, cevap veremem duygularına...
 

elma mı pasta mı ? Ben mi o mu ? Ahhh


Bazen küçücük bir gülücükle mutlu olur ya insan.

Sever ya hani,

Çoşarda söyleyemez ya içindekileri...

Söylemek isteyipte söyleyemediği aşkı sevgiyi,

Aşkını itiraf edemez ama bigün dayanamayıp söylerse eğer sevgili...

Dün birinin bana karşı olan duygularını öğrendim.

Evrenede o kadar mesaj gönderdim, sağolsun varolsun gördermiş ama yalnış birini göndermiş.

BİNGOOO! Arkadaşımın eski sevgilisi bana aşıkmış anaaaaamm!

Tabi ben duyunca ŞOK oldum, hatta inanamadım   :-o

Hayır, bu çocukla başka şartlarda tanışmış olsam kesinlikle havada kaparım :)

Fakat bu yanlış bi haraket olur

Kİ,

Kızın o kadar iyiliğini görmüşüm.

Yaparmıyın hiç...           (Yaparmıyım acabaa :)) yok yok yapmam...

İçim birazda yana yana ,

'''Anaaa terbiyesiiiiiiz seni, senin hiç utanman yok mu,

Ayyy yüzsüz ne kadar ayıp yaptığın, ben senin arkadaşının arkadaşıyım,

Sen ise arkadaşımın aşkısın, o kız hala seni seviyor...

Amma hain çıktın oğlum sende yapılır mı bu kıza bu ( çok sert :)

Bak bidaha ararsan gider anlatırım, Şimdi üzülmesin diye anlatmıyorum...

Napıp edip barış onunla....'''

Çocuğun konuşmasına bile fırsat vermedim, Hatta bi ara ' lan kapattı mı telefonu' diyede düşündüm :)

Bunları söyleyeceğini biliyordum demez mi...

Al telefonu kafasına geçir.

Madem biliyorsun neden söylüyorsun,

Madem söylüyorsun niye yanlış zaman seçiyorsun...

Niye kafamı karıştırıyorsun be adam!

'''Arama birdaha dedim ve pat! diye kapatıverdim telefonu...

Ama aklım hala oradaydı.

Acaba sevgilim olsa nasıl olurdu, acaba mutlu olur muyduk...

Bak bak bak... Hele BANA bak sen, düşündüğüm şeylere bak!

Sinir oldum kendime, sonrada o çocuğa...

Arkadaşım böyle şeyler düşünse, düşüncelerini öldürürdüm onun :)

Hele gene eski sevgilim benim arkadaşıma gidip onu sevdiğini söyleyecek var yaaaaaaaaa.....

Ciğerini sökerim  sonrada sokak kedilerine akşam yemeği diye veririm :)

Ama ne ben arkadaşıma ne de o bana böyle bişey yapamaz..

Umarım barışırlar. Ama ben artık yanlarında 3. tekil kişi olarak gezemem.

Hayat'ın bizi ne zaman nereye koyacağı belli olmuyor işte,

Bazen de saçmalıyor böyle :)

Gülümsek önemlidir dimi...

Evet herşeye inat gülümseyebilmek, çokta farklı kılar insanı ve

GÜÇLÜ kılar.

O gülüş umutları besler büyütür,

Amacada ulaştırır, önemli olan gönülden istemek,

Kendine güvenmek,

''BEN YAPABİLİRİM'' demek!

Yine aynı şey sevmek, sevebilmek...

Amaç olmalı, sevenleri üzmemek.

Derler ya hani insan elindekinin kıymetini kaybedince anlıyor diye,

Ve yine derler ya gelen gideni aratır diye....

DOĞRUDUR...

Hatırlatırım bu sözleri bir gün ona :)

Değerini bilmek gerekir bişeylerin, pişman olmamak için.

Ah o kız onu o kadar severken sen git onun arkadaşına...

Tövbe tövbe, bunlarda hep beni bulur.

Neyse...

Ben yine kocamaaaaan gülümsüyorum evrene,

Sevgiyleeeee...

Sevinçle... :)

Yine 'kandıramazsın beni' diyorum  :)

Bağlasan durmam diyorum.

Mutluyum onsuzda ben mutluyum :)

Bıkmam diyorum sevmekten,

Vazgeç artık beni silmekten.

Beni düşüremez kendim düşmezsem,

Ama ben düşersemde yine gelir tutar ellerimden....

Herkezin mutlu yaşayacağı bir evren hayal ediyorummm :)

Yaaaa ben bu hayallerimi çok seviyorum :)

Hatta bayılıyoruuuum :

 
Toplam blog
: 21
: 819
Kayıt tarihi
: 16.03.12
 
 

Hayatımın beyaz atlı prensini bulamadım. Şu alışveriş siteleri var ya (isim vermiyorum reklam olm..