Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Eylül '09

 
Kategori
Projeler
 

Üzgünüm

Üzgünüm
 

HEİDİ SADECE ÇİZGİYKEN MUTLU


Heidi yaz tatillerini dedesinin yanında geçirir diye başladı reklam. Televizyon açık ben mutfakta başka şeylerle ilgileniyorum. Hala bayılıyorum tabi Heidi’ ye. Büyüsem ne fayda kalbim çocuk kaldıysa. Neşe dolu bir de müzik fonda. Anlatıyor benim çocukluk arkadaşımı.

Dağlarda bayırlarda koşar, Heidi, Klara, Peter; mis gibi çiçeklerden toplarlar, hoplar zıplar, oyunlar oynarlar… Ben tabi koştum televizyon başına. Baktım ki BABA BENİ OKULA GÖNDER sloganlı projenin reklam filmi. İçim ezilerek, gözlerim yaşararak seyrettim. Nasıl da en zayıf yerimden vurmuştu bu reklam beni. En sevdiğim çizgi film ve tanımadığım bir sürü Heidi.

Fazla söze gerek yok. İşin ehli olan büyükler sosyal mesajı vermişler alenen. Keşkeklerimi sıralamaktan ben bıktım, ülkem bıkmadı çarpıklıktan, düzensizlikten, eğitimsizlikten yine vs. vs. vs…

( bu anlamlı reklamda emeği geçenlere saygıyla teşekkür ederim)

 
Toplam blog
: 37
: 1522
Kayıt tarihi
: 18.08.09
 
 

Tokat'ın Yeşil Niksar'ında 1985 yılında doğmuşum. İstanbul'da yaşıyorum. Açıköğretim İşletme 3. sını..