Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Nisan '08

 
Kategori
Güncel
 

Üzmez'in üzümleri

Üzmez'in üzümleri
 

resim gulhansen.net'ten alınmıştır.


Ne zaman çocuk istismarına dair bir haber duysam " Allah'ım inşallah olmamıştır. İnşallah yanlış anlama vardır." der kabullenmek istemem. Bu defa da öyle oldu. Kabullenmek istemedim. İsyan ettim. Kendimi en yakını tarafından taciz edilmiş bir çocuk gibi ürkek, yalnız, korkak, zavallı hissettim. 78 yaşında bir adam , üstelik ünlü, üstelik şeriatçı olduğunu her ortamda bangır bangır ilan eden bir adam. Hala da bunun bir yanlış anlama olmasını insanlık namına temenni ediyorum.

Hüseyin Üzmez'i yazılarından tanırım. Genç yaşının verdiği pervasızlıkla Vatan Gazetesi yazarı Ahmet

Emin Yalman'ı vurmuş. Ağca gibi , Ogün Samast gibi, Yasin Hayal gibi dolduruluşa getirilmeye müsait biri. Bir takım ağabeylerin elinden tutmasıyla epey yükselmiş. Ta en fanatik islamcı yayın organı Vakit Gazetesinde yazar oluncaya kadar. Köşesinde kah sağa kah sola yüklenmiş. Gün gelmiş köşesinde Demirel'e akıl vermiş, gün gelmiş Rahmetli Türkeş'e, Bahçeli'ye, Yazıcıoğlu'na. Benim dikkatimi çeken hemşehrileri için özel bir koruma alanı oluşturması oldu. Ör: Rahmetli İsmet İnönü solda olduğu halde Malatya'lı olduğu için bazı tarizlerden muaf gibiydi. Ne söyleyeceği belli olmazdı. Gün gelir siyaseten birlikte olması gerektiği kişileri yerin dibine batırır, gün gelir muhaliflerini göklere çıkarırdı.

Yaklaşık beş sene evvel kendinden 50 yaş küçük bir hanımla dostlarının uyarılarına rağmen dünyaevine giren yazarımız, şimdi de 14 yaşında bir kıza tacizde bulunduğu iddiasıyla cezaevinde. Dilerim iddialar gerçek dışı olsun. Büyüklerimiz "Allah kimseyi ihtiyarlığında rezil duruma düşürmesin" derlerdi.

Benim aklıma takılan iki nokta var ki aydınlanmasını bekliyorum. Birincisi polis iki aydır dinlemede olduğu halde niçin hemen soruşturma yapmadı. Affedersiniz ama küçücük kızın iyice mıncıklanmasını mı bekledi? İkincisi kadın para çekmeye giderken "Tamam av kapana girdi" diye bir mesaj mı verdi de baskın yapıldı. Üzmez'in de mahkemede konuşacağım demesi kendisi için aleyhte bir durum.

Üzmez bu defa bir kesimi çok üzdü çok. Üzüüüüm üzüm üzüldük.

 
Toplam blog
: 39
: 530
Kayıt tarihi
: 07.03.08
 
 

İlahiyat Fakültesi mezunu emekli İmam-Hatibim. Emekli olunca yazarlık uğraşına ağırlık verdim. İlk k..