Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Eylül '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Üzüldüm

O değil de;

Bu haberleri okuyunca gülüyorum, sinirlerim bozuluyor.

'Güney Kore’de kızının bakanlığında işe alınmasında etkili olduğu iddia edilen Dışişleri Bakanı Yu Myung-hwan istifa etti.'

Ben bu bakanla tanışmak istiyorum, onunla ince belli bardakta çay içmek istiyorum, hatta bu adam klonlansın ve ülkemize getirilsin istiyorum.

O değil de;

Oruç tutmuyor diye savcının burnunu kırmışlar. Ve suçlular serbest bırakılmış. Bu ülkede suçlular elini kolunu sallayarak gezdiği sürece daha çok kişinin burnu kırılır. Buna savcılar da dahil, af çıkaranlar da...

Üzüldüm... Kendisine geçmiş olsun diyorum.

O değil de;

Tecavüze uğrayan 14 yaşındaki kız tecavüzcüsü serbest bırakılınca intihar etmiş ve soruşturma başlatılmış.

Yani?

Ne yanisi! Öyle işte. Derdini anlatmak için bazen ölmek gerekiyor demek ki!

O değil de;

Yeri gelmişken; biçok kadın da çıkar peşinde koşarak erkeğin tecavüz ettiğini söyleyerek adaleti yanıltmaya çalışıyor. Bazı durumlarda da kim haklı kim haksız, anlamak zor.

O değil de;

İran’da zina yaptığı iddiasıyla recm cezasına çarptırılan Sakine Aştiyani’ye internette açılan kampanyalarda destek verenlerin sayısı 1 milyona yaklaşmış. Sakine’nin oğlu Seccad ise dün uluslararası camiaya, “Annemi yalnız bırakmayın” mesajı vermiş.

Kadının çilesi işte. Ne kadar hüzünlü bir dram. Ya oğul Seccad'a ne demeli. Umutsuzca annesini kurtarmaya çalışıyor.

O değil de;

Zor, zor...

O değil de;

İyi bayramlar...

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..