Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ocak '12

 
Kategori
Şiir
 

Üzülme!!!

Üzülme!!!
 

Eğer eylül ortasında buz keserse avuçların,
Bu beni yitirişin demek...tir gece gözlüm.
En mutlu anında bir keder dolarsa gönlüne,
Sana çiçek demetleri gönderenlerle avun üzülme !!!

Yitirmişliğin acısı kan oturtsada gözüne,
Teselli bulacak birilerini mutlaka bulursun üzülme!!!
Kimi en lüks arabalarla gelir, kimi dikensiz güllerle,
Sana hoşça vakit geçirtirler sahte gülücüklerle.

Belki bir bayram arefesi, bir deniz kenarında,
Belki geceyarısı, sabaha karşı mesajlarla.
Ses tonunu beğendiğinde olur, kahkahalarla,
Kaybın ağaymış beymiş önemli değil,sen üzülme !!!

Bulursun bir tanem bulursun herşeyi,
Pervanedir etrafında düzenbazı, zengini.
Dedim ya bulursun sahte olan yıldızları, ayı ve güneşi
Sadece; bulamazsın beni ve seni benim kadar seveni.






Şiir ve yazılarımın her hakkı saklıdır. 

 
Toplam blog
: 104
: 618
Kayıt tarihi
: 01.08.07
 
 

Merhaba. Ben Mustafa Kaçan. Ankara'dayım. Doğayı, yaşamı, şiiri, güzel sözleri ve yalanı ..