Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ekim '20

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Üzülmemek Yetmiyormuş

Hayatı yaşadıkça öğreniyoruz. Bir ömür bitti öğrenemedik ama.

Olumsuzlukları ortadan kaldırdık. Acılara sorunlara fazla üzülmedik. Rahat ve huzurluyuz.

Ama bunun yetmediğini öğreniyoruz.

Bizi mutlu edecek şeyler yapmamız /yaşamamız gerekiyormuş.

Hayat dağlara gitmek, mutluluksa çiçek toplamakmış.

Ekmek karnınızı doyuruyor ama pastayla mutlu oluyorsunuz.

Yaşamak vücudun istediği şey değil, istek ve arzularımızı yerine getirmek için vasıta.

Yani insanlar işte her şeyim var bir eksiğim yok normalde mutlu yaşamalıyım diye düşünebilirler.

Yok böyle bir şey, gönlün istediklerini de yapacaksın.

Bunun için hayatımızda bizi mutlu edecek şeyler olacak, mutsuz edecek şeyler de olmayacak.

Çoğu kimse hayatı bu şekilde bilmiyor; doğrusu ben de bilmiyordum.

Yahu her şeyim var ama mutsuzum.

Etrafıma baktım hiçbir şeyi olmayanlar bile benden daha mutlu.

Ben manavdan kaç kilo patates alayım diye düşünürken onların her gün bir yerlerden geldiklerini, gezip tozduklarını gördüm.

Sorunları da çok, buna rağmen mutlular.

Hayatı yeni yeni anlıyorum. Ben garanticiyim. Derdim tasam, bir eksiğim olmazsa mutlu olacağım sanıyorum.

Oysa mezarın üzerinde dans etsen altındaki ölü kalkarmış!

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..