Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Aralık '11

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Uzun aradan sonra

Uzun aradan sonra
 

KYOTO HATIRASI


Uzun zamandır bloguma giremedim. Özel bir nedenim yok ama dilersem bir dolu neden sıralayabilrim...

Bugün burada hangi dine inandıklarını bit türlü anlayamadığım Japonlar MERRY CHRISTMAS deyip yaş pastalarını evde yiyip bitirdiler. Sevgililer restaronlarda içkilerini yudumluyor, çocuklar ise bacası olmayan evlerde SANTA dan hediyelerini bekliyorlar .

Aynı ınsanlar yeni yıla girme hazırlıklarına başlayacaklar yarından başlayarak . NENGAJO denilen yeni yıl kartları postanedeki kutularda. Yılın ilk günü dağıtılmak üzere görevlilerce adreslere göre biraraya getiriliyorlar. Sevimli TAVŞAN yılı bir dolu sorunu yaşattı. Unutulmayacak acılar bıraktı yüreklerimizde. TOHOKU yöresindeki deprem ve tsunami onbınlerce insanın canını aldı ve radrasyon hala korkulu rüya...

Ya kendi yurdumdaki deprem... içim sızladı. Dünyada olup bitenlere ne demeli . Ülkeler birbiri ardına domino taşları gibi liderlerini katletti. Demokrasi uğruna ama hala iç savaşlar sürüyor bombalar patlatılıyor orada burada .

Gelecek yıl EJDERHA yılı... Umarım geçmişte olanları aratmayacak günler bizleri bekliyordur...

Mayıs ayında on günlük bir kaçamak yaptım yurda. Konya Kız Öğretmen Okulu- Lisesi'nin geleneksel AŞURE GÜNÜ'ne katıldim. 1974 yılından beri görüşemediğim bazı sınıf arkaşlarımla görüşmek beni çocuklar kadar sevindirdi. Yolculuk yordu beni ama değdi....

Yazı geçirmek üzere iken aniden yıllardır taşıdığım yükten kurtulmak için safra kesesi ameliyatı olmaya karar verdim. Mısır tanesı büyüklüğünde 118 taş.... BİRAZ HAFİFLEDİM .;)

Yaşamın stresi nerede bitiyor ki ? Yoğun iş temposu sağlığımı etkiliyor ama bir türlü çalışmayı bırakamıyorum. Alternetif tedavi vs ayakta durmaya çalışıyorum...

Havalar soğudu burada da. Kuzeyde yoğun kar yağışı var. Yeni yılı karla karşılayacak gibiyiz .

Bugün günlük gazeteme zam yapıldığını söyledi dağıtıcı... Yıllardır ilk kez duyduğum bu haberi bir TÜRK olarak soğukkanlılıkla karşıladım .

Daldan dala atlayıp yazdım bu kez. Umarım bağışlarsınız .

Sağlıcakla kalın...

 

 

 
Toplam blog
: 397
: 1111
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

1955 Niğde doğumluyum. Ancak Japonya'ya gelene kadar yaşantımın büyük bir bölümü Ankara'da geçti. Ka..