Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Eylül '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Uzun bacaklı Romiom

Uzun bacaklı Romiom
 

İşte yine O. Yine salına salına geliyor karşıdan ve yine bütün bacaklarım titriyor. Bu ne güzellik, kendimi bakmaktan alıkoyamıyorum. Sabahın bu saatlerini hep çok seviyorum zaten ve saati de hiç şaşmıyor.

Beni görmezden geliyor sanırım. Ama olmaz bazen görüyorum tam yanımdan geçerken bir bakış atıyor ki işte o an eriyorum.

Hiçbir şeyi bu kadar arzulamamıştım. Hatta en sevdiğim yemeği bile. Onu görünce bütün dünya duruyor ve sanki sadece o ve ben kalıyoruz şu koca dünya da.

Dudakları, gözleri ve vücudu beni baştan çıkarmaya yetiyor.

Ama küçük bir sorun var yanın da ki adam. O kim öyle? O adamı gördükçe her yerini ısırasım geliyor. Aman tanrım ben onu kıskanıyorum, sanırım ben aşık oldum.

Gece rüyalarıma girmesinden bıktım artık, ben onu yanımda istiyorum. Vücudunun sıcaklığını hissetmek, o güzel
bacaklarını ısırmak, deliler gibi sevişmek istiyorum.

******
Hatun kişi...

Aman tanrım yine O. Tam karşımda. Tanrım o uzun bacaklar ve vücut işte benim erkeğim. Benimle ilgilenmiyor bile. Yani geçenlerde şöyle bir göz ucuyla baktım, bana bakıyordu ama… yok yok kesin başka biri vardır, kesin. Oysa onunla olmak isteyen benim. Ne uyku uyuyabiliyorum ne yemek yiyebiliyorum. Onu düşünmekten başka hiç bir şey yapamıyorum artık.

Tek isteğim, artık sadece onunla olmak.

Deliler gibi sevişmek istiyorum onunla, uzun bacakları ve vücuduyla beni kavramasını istiyorum. Evet istiyorum ama bir sorun var; o yanındaki kadın kim? Neden onunla birlikte? Neden?

Ben onunla deli gibi sevişmenin hayalini kurarken, o her sabah aynı kadınla yanımdan geçip giderken nasıl rahat yaşayabilirim.

Yo yooo yaşayamam… ben onsuz yaşayamam.

*****
Bir sonra ki gün…

İşte geliyor benim sevgilim. Ve yaklaşıyor, yaklaşıyor… O da ne duruyor… inanmıyorum bana bakıyor… kesin bana aşkını ilan edecek kesin, heyecandan her yerim titriyor ve hadi sevgilim hadi konuş artık.

Ve benim adamın sesi duyuluyor; “havlama Rose havlama, hadi Rose, çişini yap artık! İşe geç kalacağım.

Yürü Romio hadiii… Hadi annecim yürü dedimmm…boynun kopçak bakma artık geriye hadiiii dediimmm...

Of ya bu gün belki de büyük bir aşk başlayacaktı…

 
Toplam blog
: 139
: 3267
Kayıt tarihi
: 09.06.06
 
 

Ya herşeyim ya hiçim.... Birbirinden güzel fotoğraflarıyla yazılarımı destekleyen canım arkadaşı..