Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Aralık '07

 
Kategori
Mizah
 

Uzun bacaklılar

Uzun bacaklılar
 

Bir müddet uçan nesneler hakkında yazmayım dedim ama duramadım. Sineklerin sivri olanlarından bahsetmişim geçen yazımda, Bunların tarihte nasıl yer aldıklarını.

Bu kez, Sosyolojik ve antropolojik birazda psikolojik yönden bakacağım. Şu bilimsel çalışmalarda zaten görüş alışverişi yapılma gereği duyulmasa ben de oturur sadece ruhlar âleminde kalır her telden çalıp ta akortları bozmazdım. Bir orkestrada en fazla üç çalgı aleti çalabilir insan. Komplo denetim yapsa. Ağzına, eline, birde ayağına taksa yaylı, nefesli ve vurmalı aletleri çalabilir. Eh telli lerde bana kalınca idare ediyoruz. Ben yazınca bazen hangi kategoriye gireceğimi şaşırıyorum. Bu tipimin tek örneği olmamdan mı kaynaklanıyor. Tipimin tek örneğiysem tek tek örneklesem ya. Yok, işte uygun bir kategorim. Ben bildirmeye çalışıyorum la idare ediyor.

Gene akort bozuldu. Ben konuya döneyim .Efendim bu sivri ve uzun bacaklı sinekler aslında Afrodit’in avokadolarını , ananaslarını ve ultra tropikal meyvelerini yiye yiye bir acayip afroditsizmanyak kısaca afrodizyak olmuşlar ve sex dünyasının as solistleri unvanını almışlar.Böyle olunca en çok musallat olduğu bataklıklar da yaşayan insanlar içinde en fazla sex hormonu salgılayanları tercih etmişler.Bir de ayakları kokanları .Hani bataklıklarda ayakçılarla , bırak bu ayakları diye gezen, birde çamur banyosu filan yaparken ayakları havada olan çıplakları görünce hiç dayanamazlarmış.Bir de sarışınları , açık gezenleri, beyaz tenlileri , asabileri tercih edermiş sivri sinekler .Bilhassa asabi olup kadın filan dövenlerin yanağına konup habire kendi kendini tokatlatmaktan büyük zevk alırlarmış.Bakın bunun nedeni de mantıklı .Çünkü bir insanı sivrisineğin erkeği değil dişisi sokuyor. Ve seçtiği erkekse dilediği yerine konup tokatlatıyor. Bayanlara da konarken dövdürmekten ziyade kaşındırmayı tercih ediyor.

Sivrisineklerin sex hayatını inceleyen bir bilimci (adını demeyim kaçırır ne ederler ya da bana cinsel tercihimi açıkladın diye dava filan açar neme lazım)

İşte bu bayan sivriler, insanları öyle beslenme amaçlı değil, anaç duyguyla üremek için sokuyorlarmış. Ama tropikal yerlerde erkek sivrisineklerde faaliyet gösteriyormuş. Hatta bunlarda iki adet penis bulunuyormuş. ve bir kılıç kadar keskin olduğundan, genelde kılıç kalkan ekibine katılıyorlarmış. Hem de Asya kökenli olanlarına kalkan sineği denilmiş. Çünkü sürekli erekte vaziyette dolaşıyorken önüne ne gelirse enjeksiyonlıyormuş. Bizde bilimsel adına culex-PİPİens denilen türü de bazen bir aksi yere çattığınca pipisini bırakma zorunda kalıyormuş zerk ettiği yerde.

Hele bunların OPİFEX FUSCUS (Optik fustıkus )ları camlarda fıstık ticareti yaparken, Şehvet düşkünü sinekleri yakalayıp anında ırzına geçiveriyormuş. Bir kozaya daldırdığı bacağını kurtaramayınca da çaresiz kozanın içinde ki dişiyse affetmiyor, erkekse bırakıveriyormuş. Gelde şimdi bu yaratıkları filit birlikleriyle öldür bakalım. Zavallılar kanımızı açlıktan emmiyorlar ki .Sadece insanların üremekten başka bir işe yaramadıklarını biliyorlar .Kimse kırılmasın benim değil bu onların düşüncesi .Kin okumuşsa düşüncelerini .Bu bilimsel araştırmaları gizli yapmak gerek bir de okullara şimdi müfredat diye koysak .Memlekette sivri sinek besleyen çoğalır , Eh Mademki hayvan severiz soykırım yapmayalım canım .

 
Toplam blog
: 165
: 856
Kayıt tarihi
: 17.10.07
 
 

Edebiyet fakültesi  mezunuyum. Öğrenmenin yaşı yoktur diyerek çeşitli kurslardan da el sanatları ..